Masters de Vòlei

MastersDimecres i divendres20:45-22:00hGimnàs Pere Viver

CADET A MASCULÍ

(AREA OLIMPICA)

C.N. TERRASSA "B" Vs FUTBOL BASE SOLSONA ARRELS "A"

ALEVÍ B S12 MASCULÍ

(ZEM CAN RULL (1))

CAN RULL ROMULO TRONCHONI, CFU "A" Vs C.N. TERRASSA "A"

BASQUET MINI MASCULÍ

INSTITUT LEONARDO DA VINCI

UE SANT CUGAT GROCVs C.N. TERRASSA B

ALEVÍ D S11 MASCULÍ

(ESCOLA THAU)

THAU SANT CUGAT CLUB ESP. "B" Vs C.N. TERRASSA "D"

BASQUET MINI FEMENÍ

PAVELLO D'ESPORTS D'ARENYS

REFORMIT ARENYS BÀSQUETVs C.N. TERRASSA A

GRUPNº MÀXIM DE JUGADORS PER EQUIPTARIFAQUOTA INSCRIPCIÓ (MATRÍCULA) (juliol/agost)QUOTA SECCIÓ 9 MENSUALITATS (setembre-maig * )
MasterSoci
No soci
65€
32€
35€

És responsabilitat del pare, mare o tutor legal (en el cas dels menors d’edat), i dels esportistes majors d’edat, facilitar les dades de contacte actualitzades (correu electrònic i telèfon) per tal de poder rebre tota la informació oficial de la secció i del Club.

DESCOMPTES

Els germans tenen dret al 5% de descompte i, a partir del 3r germà, al 10%.

REBUTS RETORNATS O IMPAGATS

La devolució de 2 rebuts domiciliats ocasionarà la pèrdua del dret a assistir al curs i no eximeix el seu pagament. Per recuperar-lo, caldrà pagar els imports pendents i les despeses administratives.

PROTOCOL DE BAIXES

• TRAMITACIÓ: Caldrà personar-se al Punt d’Atenció al Soci abans del dia 25 del mes anterior a la data de facturació i omplir el full de baixa de l’activitat per tal no generar cap altre rebut a partir de la seva recepció. També es pot enviar e-mail a puntinfo@clubnatacioterrassa.cat abans del dia 25 del mes anterior a la data de facturació sol·licitant la baixa de l’activitat i indicant el nom complet de la persona que es dona de baixa per tal de no generar cap altre rebut.
  • DURANT EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ I FINS A L’INICI DE L’ACTIVITAT: Les baixes per motius mèdics justificats (caldrà certificat mèdic) es veuran penalitzades amb un 10% sobre l’import de la matrícula en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça. Les baixes que es produeixin per voluntat pròpia es veuran penalitzades amb un 20% sobre l’import total de la matrícula en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça.
  • UN COP INICIADA L’ACTIVITAT: No es retornarà la matrícula un cop iniciada l’activitat ni els rebuts que s’hagin generat abans de la tramitació de la baixa.

Molt important! No es tindran en compte les baixes comunicades a l’entrenador i/o al coordinador.

Equips

Màsters de Voleibol

• Coordinadora: Judith García
  • Direcció Tècnica: Jesús Requena
  • Equips Sènior: Xavi Dobon, Jesús Requena i Vicky Cenalmor
  • Equips Junior: Jesús Requena, Alberto Gil, Griselda Duda i Raul Agüera
  • Equips Juvenils: Iker Ubiedo, Alberto Gil, Aina Valls, Vicky Cenalmor, Bruno Boadilla i Alexandra Bujan
  • Equips Cadet: Iker Ubiedo, Alberto Gil, Aina Valls, Juan Ortega, Dani Benitez, Malena Molina, Alexandra Bujan i Aitana Yeste
  • Equips Infantil: Lola Forns, Juan Ortega, Dani Benitez, Mireia Vazquez i Barbara Aiguasenosa
  • Equips Aleví: Caterina Rodríguez, Bruno Bobadilla i Ferran Fernandez
  • Masters: Raul Agüera

Palmarès

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).