El sènior masculí del CN Terrassa s’enfronta al CE Mediterrani en la Copa Federació de waterpolo

CN Terrassa 11 – CE Mediterrani 14

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Sanchez, Sabadell, Bruce (1), Alarcón (3), Pericas, Lopez Escribano (1), Bargallo (1), Cuacos (2), Comas (1), Teclas, Rodriguez, Chico (2), Salas, Diaz.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: El H’Jeouej, Bosch, Colominas, Torres

Parcials: 3-2; 1-3; 4-5; 3-4

Resultat acumulat: 3-2; 4-5; 8-10; 11-14

Evolució del marcador: (0-1; 1-1; 1-2; 2-2; 3-2) (3-3; 3-4; 3-5; 4-5) (4-6; 5-6; 6-6; 6-7; 7-7; 7-8; 7-9; 8-9; 8-10) (8-11; 9-11; 9-12; 9-13; 9-14; 10-14; 11-14)

L’equip sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al CE Mediterrani en el partit corresponent a la cinquena jornada de la Copa Federació, on no va arribar a assolir la victòria i no van poder sumar tres punts més en la classificació. El resultat final va ser d’11 a 14.

L’enfrontament va iniciar-se a favor dels del Mediterrani amb un gol que van anotar quan no portaven ni un minut de joc (0-1). Alarcón, va empatar el partit amb un minut de diferència (1-1), però els del Mediterrani es van tornar a posar per davant (1-2). Una jugada que va finalitzar Bargalló, va empatar el marcador novament (2-2) i Lopez-Escribano (3-2), va ser l’autor de desempatar el primer tram del partit i portant als equips al primer descans amb un resultat molt igualat però favorable pels egarencs.

En el segon tram del partit, els del CE Mediterrani van anotar tres gols consecutius i van col·locar-se amb un avantatge de dos gols en el marcador (3-5). Tot i això, quan faltaven 2 segons per arribar al descans, Cuacos (4-5) va assolir anotar l’únic gol de tot el període pels de Cobacho. La diana de Cuacos va ser de penal.

En el tercer tram, va ser en el que hi va haver més gols per cada un dels equips. Els del CN Terrassa en van anotar un total de 4, mentre que els del Mediterrani en van fer 5, per la qual cosa el resultat final del marcador no es va revertir.

Els visitants van iniciar el període amb una nova diana de penal (4-6), tot i que dues anotacions dels egarencs, van assolir empatar el partit: Alarcón (5-6) i Chico (6-6). Els del Mediterrani van tornar a posar-se ràpidament per davant (6-7), però els del CN Terrassa van tornar a empatar amb un  nou gol de penal de Cuacos (7-7). Quan encara quedava una mica més d’un minut de joc, els del Mediterrani van tornar a fer noves dianes; en van fer dues de consecutives (7-9). Quan faltaven 9 segons per arribar a l’últim descans, Alarcón (8-9) va tornar a reduir distàncies, però els del Mediterrani no es van rendir i van anotar una nova diana a l’últim segon de joc de la tercera part (8-10).

L’últim quart del partit, no va servir per capgirar el marcador. Els del Mediterrani, novament, van tornar a iniciar el tram amb una nova anotació i allargant més les distàncies en el marcador (8-11). Quan faltava una mica menys de 7 minuts, Comas va fer el novè gol dels egarencs (9-11). Tres dianes més consecutives dels del Mediterrani (9-14) van servir per acabar de tancar el resultat positiu pels visitants. Abans de finalitzar aquest matx tan disputat, els de Cobacho van poder fer dues noves accions que van acabar amb gol, obres de: Chico (10-14) i Bruce (11-14). L’enfrontament, entre els de Cobacho i els de Martínez va finalitzar amb un resultat final d’11 a 14, assegurant la victòria als visitants.

Una nova jornada de la Copa Federació de waterpolo on sumar tres punts

El dijous 1 de febrer a les 22.15 hores, els del CN Terrassa s’enfrontaran als del CN Sant Feliu en una nova jornada de la Copa Federació, on intentaran sumar una nova victòria en el partit corresponent a la segona jornada de la competició. El partit es disputarà a les instal·lacions del CN Sant Feliu. Actualment, l’equip del CN Terrassa es troba com a tercer posicionat de la classificació amb un total de sis punts i tres partits jugats.