XII Hores de Pilota a Mà – 19è Memorial Joan Costa

El CN Terrassa organitza les XII Hores de Pilota a Mà – 19è Memorial Joan Costa

El CN Terrassa organitzarà dissabte les tradicionals XII Hores de Pilota a Mà – 19è Memorial Joan Costa, que es desenvoluparan al frontó de les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.

La jornada, que arrencarà a les 9 del matí i es perllongarà fins a les 10 de la nit, aplegarà representants dels millors clubs de Catalunya d’aquest esport. A banda del CN Terrassa, el CN Barcelona, la Casa de Los Navarros de Barcelona, el Club Atano de Barcelona, el Santa Coloma i el CN Igualada aportaran jugadors a una competició que servirà per homenatjar la figura de Joan Costa.

El programa contempla també una exhibició per part de l’escola de pilota del club i partits femenins. Al marge de l’aspecte esportiu, les XII Hores de Pilota a Mà – 19 Memorial Joan Costa es convertiran també en una diada lúdica de difusió d’aquesta modalitat.