Karate

Vuit podis en el Campionat de Catalunya de Kyus

Vuit podis en el Campionat de Catalunya de Kyus

El CN Terrassa va aconseguir vuit podis en el Campionat de Catalunya de Kyus de karate que va celebrar-se al Pavelló Municipal Miquel Poblet de Montcada i Reixac dissabte passat. El club va presentar un total de quinze esportistes en aquesta competició.

Biel Arenas va proclamar-se campió en kata cadet masculí groc, mateix èxit que va assolir Yeray Domínguez en kumite cadet masculí groc més de 60 quilos. Per la seva banda, Melinda Rodríguez va ser plata en kata cadet femení marró i negre, a l’igual que Arnau Jiménez en kumite cadet masculí blau més de 60 quilos i que Ismael Ahmida en kata juvenil masculí taronja.

Així mateix, el club va acumular tres terceres places de la mà de Daphne Naharro en kata aleví femení groc; Lluc Puig en kata aleví masculí taronja; i Pau Ruiz en kata infantil masculí taronja.