Vuit nedadors d’aigües obertes, a la Swimdiabetes

Es tracta d’una nedada solidària no competitiva

Els nedadors màsters i d’aigües obertes del club Xavi Guamis, Xavi Labarias, Rafa Rodríguez, Segundo Merchán, Noelia Carrasco, Joan Herrera, Ruth Azpitarte i Jordi Cuadra van participar ahir diumenge en la Swimdiabetes, una nedada solidària no competitiva que va tenir lloc a Badalona, des de l’Espai Mar fins al Pont del Petroli.

La prova, de 1.500 metres, tenia per objectiu recaptar fons per ajudar a la recerca en la cura de la diabetis tipus 1, tot finançant els tres projectes que està duent a terme la Fundació DiabetesCERO (www.diabetescero.com), així com donar visibilitat i conscienciar a la societat de la importància de la lluita diària d’aquesta malaltia.