Natació

Vuit medalles en la primera jornada del Campionat de Catalunya Infantil i Júnior d’Hivern

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El CN Terrassa va aconseguir vuit medalles (una d’or, tres de plata i quatre de bronze) en la primera jornada del Campionat de Catalunya Infantil i Júnior d’Hivern que s’està celebrant a les instal·lacions de Can Llong del CN Sabadell.

Gisela Guerrero va aconseguir l’únic títol de la delegació egarenca en vèncer els 50 m lliures femenins júnior any 2006 amb un temps de 27.37. Al seu torn, Aroa Espinosa va penjar-se la medalla de plata en els 1500 m lliures femenins infantil any 2008 amb un crono de 18.28.65. També van pujar al segon graó del podi Jan Vilaseca en els 50 m lliures masculins infantil any 2007 (25.11) i Oriol Pérez en els 200 m estils masculins júnior any 2005 (2.10.46). Pérez va doblar posició de privilegi, atès que va assolir el bronze en els 50 m lliures masculins júnior any 2005 (25.09).

Les altres tres medalles de bronze van arribar de la mà de Queralt Díaz en els 50 m lliures femenins infantil any 2010 (28.77); de Ferran Ruiz en els 200 m estils masculins infantil any 2007 (2.19.62); i del relleu femení júnior de 4×100 m lliures format per Mireia Rizo, Ivet Solanellas, Meritxell Puig i Gisela Guerrero (4.01.65).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).