Visita de la Diputació de Barcelona

El president de l’Àrea d’Educació, Esports i Joventut de la Diputació de Barcelona, Alfredo Vega, i el diputat delegat d’Esports de la Diputació de Barcelona, David Escudé, han visitat aquest matí les instal·lacions del Club Natació Terrassa, on han estat rebuts pel president Joan Herrera.

Després de visitar els diferents espais del club, s’ha celebrat una reunió en la qual el president Herrera els ha transmès la situació de l’entitat a nivell social, esportiu i econòmic, i els ha parlat dels projectes de futur de la nova Junta Directiva.