Karate

24 medalles a Lliçà

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Vint-i-quatre medalles en el XVIII Open Ciutat de Lliçà de karate

El CN Terrassa va aconseguir vint-i-quatre medalles (cinc d’or, deu de plata i nou de bronze) en el XVIII Open Ciutat de Lliçà de karate que va celebrar-se dissabte passat al Pavelló Municipal de Lliçà d’Amunt. El club va presentar un total de vint-i-set karatekes en aquesta competició.

Pol Bailón va sumar dos ors en vèncer en kata benjamí mixt i en kumite benjamí mixt. Al seu torn, Izan de Miguel va adjudicar-se el triomf en kata aleví masculí B, mateix èxit que va assolir Joana Camps en kata juvenil femení B. Completa la llista de títols Jordi Estany en kumite júnior masculí A.

Igualment, Paula Bailón i Juan Rojas van doblar medalla de plata en acabar segons en kata juvenil femení A i en kumite juvenil femení A i en kata cadet masculí B i kumite cadet masculí B, respectivament. Lluc Puig també va pujar al segon graó del podi en kata benjamí mixt, com Adrián Raso en kumite masculí B i Iván Montes en kata aleví masculí B. Tanquen la nòmina de medallistes de plata Melinda Rodríguez en kumite femení A, Eudald Clotet en kumite juvenil masculí B i Míriam Perea en kumite cadet femení A.

Finalment, van obtenir la medalla de bronze Laia Gorres en kata infantil femení A i en kumite femení; Marc Rojas en kata juvenil masculí B i en kumite juvenil masculí B; Iona López en kata aleví femení B; Izan Cedeño en kata infantil masculí B; Ismael Ahmida en kata infantil masculí B; Eudald Clotet en kata juvenil masculí B; i Berta Clotet en kata juvenil femení B.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).