Victòria treballada del sènior femení de waterpolo contra el Sant Andreu

Victòria treballada del sènior femení de waterpolo contra el Sant Andreu

CN Terrassa 8 – CN Sant Andreu 6

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Quinzada, Panicello, Ortiz (4), Cantero (1), Cardona, Ten Broek, Peña, Cuenda, Camus (1), Domènech, Leitón (2), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Sant Andreu: Lorca, Ballesty, Mora (1), Van der Weijden (1), Farré, Ruckelshaus, Cordobés, Mammolito (1), Prieto, Ungría, Palacio, Ruiz (3), Terré.

Entrenador: Javier Aznar.

Àrbitres: Suárez i Gómez.

Parcials: 1-1, 4-2, 1-1 i 2-2.

Resultat acumulat: 1-1, 5-3, 6-4, 8-6.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1), (2-1, 2-2, 3-2, 4-2, 4-3, 5-3), (5-4, 6-4), (6-5, 7-5, 7-6, 8-6).

El sènior femení de waterpolo ha batut aquest migdia el CN Sant Andreu (8-6) en partit corresponent a la desena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina, que va ser ajornat per la participació egarenca a la segona fase de l’Eurolliga el cap de setmana passat. El conjunt de Xavi Pérez ha hagut de treballar de valent per sumar tres punts molt valuosos que el mantenen en el tercer lloc de la taula amb 24 punts.

El matx ha arrencat amb predomini de les defenses per sobre dels atacs. El primer gol no ha arribat fins als sis minuts de joc en una acció personal de Bea Ortiz, màxima anotadora amb quatre dianes. L’equip de Javier Aznar ha empatat en la jugada següent gràcies a un penal transformat per Mora (1-1).

El CN Terrassa ha fonamentat el triomf en un segon període en què ha trobat amb més facilitat el camí del gol. Cantero ha situat les egarenques per davant en culminar amb classe una situació en superioritat numèrica. Ruiz, la més inspirada de les visitants, ha replicat de seguida. Mitjan quart, les de Xavi Pérez han encadenat un parcial de 2 a 0 que ha esdevingut decisiu, amb Leitón i Ortiz com a artífexs. Les terrassenques han conservat la renda de dos gols fins al descans després que Ortiz contrarestés l’encert previ de Mammolito (5-3).

A la represa, el matx ha tornat a la dinàmica del primer període. El CN Terrassa semblava tenir el partit sota control, però no acabava d’obrir forat davant un rival sempre complicat. Van der Weijden, en jugadora de més, ha retallat distàncies només començar el quart. La resposta local ha arribat de la mà d’Ortiz, que ha resolt a la perfecció un contracop (6-4).

En els últims vuit minuts, el conjunt de Xavi Pérez ha gaudit d’oportunitats per sentenciar el matx de forma definitiva, però no ho ha aconseguit. Cardona ha tingut al braç el 7 a 4, en un u contra u davant Terré, però l’aturada de la portera visitant ha donat lloc a un contraatac que Ruiz ha convertit en el 6 a 5. Leitón, letal des de la boia, ha eixamplat l’escletxa un minut després en aprofitar una acció en superioritat. El Sant Andreu, no obstant, no defallia. Ruiz, de penal, ha tornat a col·locar-lo a només un gol. A menys de dos minuts de la botzina, el CN Terrassa ha disposat d’una ocasió d’or per tancar el matx, però Terré ha aturat el penal llançat per Ortiz. Les locals han pogut respirar definitivament quan Camus, a cinquanta-set segons del final, ha establert el 8 a 6 final.

Visita al CE Mediterrani

El CN Terrassa tornarà a jugar dissabte. Visitarà la piscina Josep Vallès per enfrontar-se al CE Mediterrani en partit corresponent a l’onzena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina, l’última de la primera volta. El matx arrencarà a les 12.00h.