Victòria solvent del sènior masculí de waterpolo contra el Catalunya

Victòria solvent del sènior masculí de waterpolo contra el Catalunya

CN Terrassa 15 – CN Catalunya 7

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Motos, Diestre, F. Sánchez, Alarcón (2), Aguilar (2), Garcia, Barroso (4), Prieto (2), Flores (3), De Lera, Rodríguez (1), Chico (1), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

CN Catalunya: Marcillo, B. Gomila, Gómez (1), Ramírez, Kuznetsov, Chmyr (1), Santiveri (3), Quinn, A. Gomila, Sousa, Alvariño (2), González, López-Sáez.

Entrenador: Francesc Xavier Tato Garcia.

Àrbitres: Sanfeliu i Segurana.

Parcials: 2-0, 7-1, 4-3, 2-3.

Resultat acumulat: 2-0, 9-1, 13-4, 15-7.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0), (3-0, 4-0, 5-0, 6-0, 7-0, 8-0, 8-1, 9-1), (10-1, 10-2, 11-2, 11-3, 11-4, 12-4, 13-4), (13-5, 13-6, 14-6, 15-6, 15-7).

El sènior masculí de waterpolo va batre amb comoditat el CN Catalunya (15-7) en partit avançat corresponent a la divuitena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho va sentenciar el compromís amb un parcial inicial de 8 a 0 que va deixar sense resposta l’equip gracienc. Aquest resultat consolida els egarencs a la quarta plaça amb 37 punts.

El CN Terrassa va sortir decidit a rescabalar-se de la dura derrota soferta dissabte a la piscina del Barceloneta. I ho va aconseguir. El Catalunya va pagar els plats trencats. Els de Cobacho van arrencar amb una gran determinació i van passar per sobre del rival durant pràcticament els dos primers períodes.

En el primer quart, dues dianes de Flores van obrir una primera escletxa. L’allau va arribar en el segon període, quan els terrassencs van enfilar l’electrònic fins al 8 a 0 en poc més de cinc minuts de joc. Barroso, Rodríguez i Prieto van ampliar el marge en un tres i no res, i Flores, Alarcón, de penal, i Aguilar van completar el parcial. Santiveri va estrenar el compte visitant després de tretze minuts de partit, però Barroso, de penal, va col·locar un concloent 9 a 1 al descans.

Amb els deures fets, la represa va transcórrer amb placidesa. L’equip de Cobacho va aixecar una mica del peu i el partit va entrar en una dinàmica d’intercanvi de gols que no va alterar-ne el desenllaç. Alarcón, en superiorat numèrica, va anotar el desè en el primer minut del tercer període. Després que Barroso marqués l’11 a 2, el Catalunya va revifar tímidament amb dues dianes consecutives, obra d’Alvariño i Gómez. El CN Terrassa va replicar a través de Chico i Prieto (13-4).

En l’últim quart, el matx va continuar llanguint. Els de Tato Garcia van adjudicar-se el parcial (2-3) i van retallar lleugerament el desavantatge final. Aguilar i Barroso van marcar per part egarenca, mentre Santiveri, per partida doble, i Alvariño van anotar els gols visitants (15-7).

Visita al CN Rubí

El CN Terrassa visitarà el CN Rubí en partit de la 19a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El matx se celebrarà a les instal·lacions del CN Molins de Rei, seu on disputa el Rubí els seus partits com a local, el dissabte 26 de febrer a les 18.15h.