Triomf sensacional a Hannover!

Victòria sensacional del sènior masculí de waterpolo a Hannover

Segon triomf consecutiu del conjunt de Dídac Cobacho a la fase de grups de la Champions League

Waspo98 Hannover 8 – CN Terrassa 9

Waspo98 Hannover: Schenkel, Corusic, Rotermund, Real, D. Brguljan (3), Radovic (2), Muslim, Preuss (1), Nagaev (1), M. Brguljan, Schuetze, Winkelhorst (1), Goetz.

Entrenador: Karsten Seehafer.

CN Terrassa: I. Aguilar, Alegre (1), Mora (2), Alarcón (3), Ó. Aguilar, Prieto (1), Sánchez (2), Pericas, Barroso, Gutiérrez, Rodríguez, Chico, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Luca Castagnola (Itàlia) i Vojin Putnikovic (Sèrbia).

Parcials: 3-1, 1-3, 3-2 i 1-3.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 3-1), (3-2, 3-3, 3-4, 4-4), (5-4, 5-5, 6-5, 7-5, 7-6), (7-7, 7-8, 7-9, 8-9).

Només cinc dies després de superar a domicili el CN Marsella, tot un campió de l’Euro Cup, el sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa va protagonitzar ahir un altre capítol de brillantor extrema a la Champions League en derrotar el Waspo98 Hannover (8-9) en partit corresponent a la setena jornada de la fase de grups de la Champions League. El conjunt de Dídac Cobacho va tornar a excel·lir en defensa i va sumar el segon triomf consecutiu lluny de Terrassa i el tercer en aquesta ronda de la màxima competició continental. Els egarencs arriben a l’equador de la lligueta en cinquena posició amb un total de nou punts.

El partit no va arrencar bé per als interessos locals. Els de Karten Seehafer van obrir una primera escletxa de 3 a 0 que no convidava a l’optimisme. Winkelhorst va anotar el primer als dos minuts i mig de joc. Poc després. Darko Brguljan, el millor del conjunt alemany, va ampliar la diferència en aprofitar una situació en home de més. Ja en el darrer minut del quart, una altra acció de superioritat va permetre Preuss marcar el tercer. En l’última jugada del període, Ricard Alarcón va retallar distàncies en una combinació en home de més que va acabar des dels dos metres (3-1).

En el segon període, els de Dídac Cobacho van fer un pas endavant i van capgirar la dinàmica del xoc amb la mateixa recepta de Marsella: ordre defensiu secundat per un excels Iñaki Aguilar sota els pals i encert en atac. El CN Terrassa va encadenar un parcial de 0 a 3 que va posar la por al cos dels alemanys. Víctor Alegre, en una transició ràpida, va situar el 3 a 2 i dos llançaments esplèndids de Fran Sánchez i Ricard Alarcón van enfilar l’electrònic fins al 3 a 4. El Waspo98 Hannover va empatar abans del descans de la mà de Brguljan. Els egarencs van demostrar solidesa com a bloc en sobreposar-se a la baixa de darrera hora de Bernat Sanahuja, que va patir angines.

A la represa, l’equip de Karsten Seehafer va recuperar el domini en el marcador impulsat per les moltes exclusions a favor amb què va comptar. Radovic va aprofitar-ne una per col·locar el 5 a 4. Tot seguit, Alarcón va completar el seu hat trick en materialitzar una acció col·lectiva des dels dos metres. El Hannover, no obstant, va replicar amb un parcial perillós de 2 a 0, amb Brguljan i Radovic com a protagonistes. A disset segons del final del període, una acció de murri de Fran Sánchez va servir per apropar els egarencs (7-6).

El CN Terrassa va culminar un partit molt complet en un últim quart excel·lent. Només començar el període, Sergi Mora, de penal, va empatar a set. El manresà va repetir tres minuts amb un tir esplèndid que va sorprendre Schenkel. Els de Dídac Cobacho van certificar el triomf a un minut i mig de la botzina quan Sergio Prieto va culminar un contracop amb molta sang freda, amb una vaselina que va picar el pal abans d’entrar (7-9). La darrera diana de Nagaev tan sols va servir per estrènyer el resultat final. Segona victòria consecutiva d’enorme prestigi.