Victòria plàcida del sènior femení de waterpolo contra el Tenerife Echeyde

Victòria plàcida del sènior femení de waterpolo contra el Tenerife Echeyde

CN Terrassa 15-  SC Tenerife Echeyde 4

CN Terrassa: Domene, Manso (1), Paul, Cuenda, Cantero (1), Quinzada (2), Ten Broek (1), Peña (2), Menakerman, Camus (4), Fernández, Bosveld (4), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

SC Tenerife Echeyde: Gaudreault, Sagrera (2), Ríos, McDowell, Domínguez, Rodríguez, Pirat, Luis, Ramos, Alcón, Nicholson (2), Sánchez, Pérez.

Entrenadora: Itziar Pavón.

Àrbitres: Sanfeliu i Fernández.

Parcials: 4-1, 3-0, 2-2, 6-1.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 3-1, 4-1), (5-1, 6-1, 7-1), (8-1, 8-2, 9-2, 9-3), (10-3, 11-3, 11-4, 12-4, 13-4, 14-4, 15-4).

El sènior femení de waterpolo ha guanyat folgadament l’SC Tenerife Echeyde (15-4) en partit avançat corresponent a la 8a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez ha dominat en tot moment i ha sumat el quart triomf de la temporada en set partits disputats.

Advertides pels bons números que duien les canàries fins avui, les egarenques han arrencat molt serioses. En poc més de dos minuts de joc, Bosveld i Camus han situat el 2 a 0. Mitjan quart, Ten Broek, de penal, ha ampliat el marge. El Tenerife ha reaccionat tímidament de la mà de la neozelandesa Nicholson, però Camus, de nou, ha batut Gaudreault per incrementar la renda (4-1).

El CN Terrassa ha deixat el matx sentenciat en el segon període. Les de Pérez s’han mostrat molt intenses en defensa i han avortat tots i cadascun dels atacs visitants. Bosveld, en dues ocasions, i Peña han protagonitzat un parcial de 3 a 0 que ha col·locat un concloent 7 a 1 al descans.

A la represa, les terrassenques han aixecat el peu i el partit s’ha equilibrat momentàniament, tot entrant en una fase d’intercanvi de gols. Bosveld ha marcat el 8 a 1. Tot seguit, Sagrera ha signat la rèplica canària. Quinzada, en superioritat numèrica, ha tornat a augmentar la diferència, poc abans que Nicholson anotés el 9 a 3 amb què ha acabat el quart.

En els últims vuit minuts, el CN Terrassa ha tornat a pujar el nivell, fet que s’ha reflectit en un parcial final de 6 a 1. Manso i Cantero han enfilat l’electrònic fins a l’11 a 3. Sagrera ha aturat l’allau uns instants, atès que les locals han clos el matx amb un parcial de 4 a 0, obra de Camus, per partida doble, Peña i Quinzada (15-4).

Visita del CDN Boadilla

El CN Terrassa rebrà la visita diumenge del CDN Boadilla (13.00h) en partit ajornat corresponent a la 3a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina.