Victòria imponent contra el Hannover!

Victòria imponent contra el Waspo98 Hannover

Tercer triomf consecutiu del conjunt de Dídac Cobacho a la fase de grups de la Champions League

CN Terrassa 11 – Waspo98 Hannover 10

Fitxa tècnica

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (1), Mora, Alarcón (1), Ó. Aguilar (2), Prieto, Barroso (3), Pericas, Alegre, Gutiérrez (3), Rodríguez (1), Chico, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Waspo98 Hannover: Schenkel, Corusic, Zech (1), Real (1), D. Brguljan (5), Rotermund, Muslim (1), Kubisch, Nagaev (1), M. Brguljan, Schuetze (1), Schipper, Goetz.

Entrenador: Karsten Seehafer.

Àrbitres: Georgios Stavridis (Grècia) i Sergey Naumov (Rússia).

Parcials: 3-2, 1-3, 2-2 i 5-3.

Resultat acumulat: 3-2, 4-5, 6-7, 11-10.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1, 3-1, 3-2), (3-3, 4-3, 4-4, 4-5), (4-6, 5-6, 6-6, 6-7), (7-7, 7-8, 8-8, 9-8, 9-9, 10-9, 10-10, 11-10).

El sènior masculí de waterpolo va protagonitzar ahir un partit per al record a la Champions League. El conjunt de Dídac Cobacho va derrotar el Waspo98 Hannover (11-10) en matx corresponent a la vuitena jornada i suma així la seva tercera victòria consecutiva en la màxima competició continental. Els egarencs són cinquens de grup amb dotze punts, un registre impensable abans d’iniciar-se la fase.

El CN Terrassa va quallar un inici de partit molt esperançador. Només començar, Óscar Aguilar va avançar els locals amb una esplèndida vaselina al límit de la possessió. Els alemanys van respondre de seguida de la mà de Zech, però els de Cobacho van recuperar la iniciativa gràcies a una fuetada d’Albert Barroso des del lateral esquerre i a un contracop que va materialitzar un inspirat Óscar Aguilar (3-1). Darko Brguljan, el millor dels visitants, va retallar distàncies abans d’acabar el període.

En el segon quart, la dinàmica va variar. El CN Terrassa no va trobar porteria amb facilitat i no va exhibir la fermesa defensiva que el caracteritza. Brguljan, de nou, va aparèixer per empatar a tres. Els egarencs van avançar-se de nou amb una diana d’Oriol Rodríguez des del lateral dret. En els minuts previs al descans, però, el Hannover va capgirar l’electrònic per mitjà de Muslim i l’esquerrà Nagaev (4-5).

Els alemanys van situar-se amb un preocupant 4 a 6 només arrencar el tercer període. Brguljan en va ser l’artífex. Els terrassencs, impulsats pel públic, van reaccionar de seguida amb dues dianes de Víctor Gutiérrez, des de la línia de dos metres, i de Ricard Alarcón, que va batre Schenkel amb un tir ajustat des del centre de l’atac. No obstant, l’esquerrà Schuetze va tornar a col·locar els visitants amb avantatge (6-7).

El CN Terrassa va mostrar la millor versió en l’últim quart, durant el qual va signar una remuntada fonamentada en altes dosis de coratge. Gutiérrez va igualar a set només iniciar-se el període. Brguljan, de penal, va signar la rèplica visitant. Dos llançaments de Barroso en menys d’un minut van situar un 9 a 8 il·lusionant. Real, des del centre de l’atac, va refredar la graderia momentàniament, atès que Gutiérrez, des de la boia, la va tornar a encendre en anotar el 10 a 9. A menys de dos minuts del final, Brguljan va restablir l’equilibri i abocava el partit a una resolució d’infart. Els de Dídac Cobacho van sentenciar amb una diana de Bernat Sanahuja en home de més i amb dues defenses magnífiques en inferioritat numèrica.