Victòria del sènior masculí del CN Terrassa de waterpolo en la tornada a la Lliga

CN Terrassa 8 – CN Catalunya 7

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Motos, De Amos, Bruce, Alarcón (3), Pericas, Lopez Escribano, Bargallo (4), Diaz, Comas, Teclas (1), Rodriguez, Chico, Sanchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Buch, Castella, Fernandez

Parcials: 1-2; 2-3; 3-0; 2-2

Resultat acumulat: 1-2; 3-5; 6-5; 8-7

Evolució del marcador: (1-0; 1-1; 1-2) (2-2; 3-2; 3-3; 3-4; 3-5) (4-5; 5-5; 6-5) (7-5; 7-6; 8-6; 8-7)

L’equip sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al CN Catalunya en el partit corresponent a la tretzena jornada de la Copa Federació, on va assolir una nova victòria i van sumar tres punts més en la classificació. El resultat final del matx que es va disputar a la piscina de l’Àrea Olímpica va ser de 8 a 7.

L’enfrontament va ser molt igualat i ajustat en tot moment, tot i que va iniciar-se a favor dels de Cobacho. Aquests, van fer la primera diana del partit (1-0), obra de Bargallo quan portaven una mica més d’un minut de joc. No obstant això, els del CN Catalunya, van fer dues anotacions (1-1 i 1-2) abans d’arribar al primer descans.

En el segon tram del partit, els del CN Terrassa van fer dues dianes consecutives, obra d’Alarcón (2-2 i 3-2) abans que els del Catalunya tornessin a posar-se per davant en el marcador d’aquest matx (3-3; 3-4 i 3-5). Els equips van arribar al descans amb una diferència de dos gols i un resultat favorable pels visitants.

En el tercer tram, els egarencs van anotar 3 gols mentre que els del CN Catalunya no van assolir fer-ne cap més. Alarcón, va anotar el primer del tram (4-5). La segona diana del període i que va empatar el resultat va ser obra de Bargallo (5-5). Quan faltaven 14 segons per acabar el tercer període de joc i arribar a l’últim descans, Teclas va anotar (6-5) i va posar els egarencs amb un avantatge d’un gol en el marcador.

L’últim quart del partit, no va servir als del CN Catalunya per capgirar el resultat, ja que tant els locals com els visitants van anotar dues noves dianes cada un. Bargallo, quan tan sols portaven 35 segons de joc, va anotar el setè gol dels de Cobacho (7-5). Els del CN Catalunya, van reduir distàncies ràpidament (7-6) i abans que tornessin a anotar els egarencs, els visitants van fallar un penal. El vuitè i últim gol dels de Terrassa va tornar a ser obra de Bargallo (8-6). Quan faltaven dos minuts perquè finalitzés l’enfrontament, els del CN Catalunya van fer una nova diana (8-7) que va servir perquè hi hagués un final de partit molt intens, tot i que no hi va haver cap nova anotació per part de cap equip. L’enfrontament va finalitzar amb un resultat de 8 a 7, on els de Cobacho va sumar 3 punts més en la classificació.

De cara a una nova jornada de la Lliga

El pròxim dissabte 2 de març, els de Cobacho visitaran les instal·lacions del Tenerife Echeyde, on disputaran el matx corresponent a la 14a jornada de la Lliga. Ho faran a les 13:15 hores.