Vòlei

Victòria del sènior masculí de voleibol

CN Terrassa 3 – CV Martorell 1

El pavelló de voleibol de Club Natació Terrassa va ser l’escenari de la primera jornada de la fase d’ascens que va enfrontar als egarencs contra el CV Martorell.
El partit va començar amb molta determinació dels locals, que amb un joc molt ordenat sobretot en defensa i amb molta efectivitat en els atacs, es van anar allunyant al marcador fins a arribar al parcial de 25-8 que va donar el primer set al conjunt terrassenc.

Al segon set els jugadors del CV Martorell van aconseguir refer-se de la contundent derrota del primer set i van aprofitar la relaxació dels jugadors del Club Natació Terrassa que no van aconseguir agafar el ritme de joc del primer set i això els va fer acumular errors que van donar avantatge als visitants que van endur-se el segon set per 22 a 25. Amb el marcador 1-1 els nois del Natació van tornar a agafar les rendes del partit i van tornar al nivell d’exigència del primer set, tornat agafar mica en mica la confiança en el seu joc i sumant punts amb comoditat van finalitzar el tercer set amb un marcador de 25-13.

El 2-1 va donar encara més seguretat al conjunt local que va sortir en el quart set decidits a sumar els primers tres punts de la fase. Seguin amb la bona dinàmica del tercer set els egarencs van treure profit del seu servei forçant als receptors del Martorell que van tenir moltes dificultats per frenar-los i això va donar molt avantatge als jugadors del Natació que va començar a agafar distància al marcador amb un joc comende que els va portar a guanyar per 25-14 i així tancar el partit amb el 3-1 final.

Aquesta victòria posiciona als terrassenc tercers a la classificació i els apropa una mica més a la part més alta de la taula.

El proper dissabte l’equip senior es desplaçarà al Prat de Llobregat on jugarà contra Vikings actualment segons de grup.