Vòlei

Victòria del sènior femení i masculí de voleibol del CN Terrassa

Victòria del sènior masculí contra el Sant Boi per 3 a 1 que els posiciona entre els tres primers

Els egarencs van jugar aquest diumenge a les 10:00 hores a les instal·lacions del Club Natació Terrassa contra el Sant Boi, equip que la setmana passada va obtenir un bon resultat davant del líder del grup.

El partit va començar igualat, ja que l’equip local no va iniciar l’enfrontament amb la suficient concentració ni velocitat de joc. Molts errors de bloqueig i poca intensitat en defensa van fer el que el set fos molt igualat fins al final, on l’equip ja  es va trobar en una situació més còmoda en joc i va poder finalitzar-ho en un resultat global de 25 a 20. En el segon set, l’equip egarenc va rectificar els errors de l’inici del partit i es va concentrar en les directrius tècniques, fet que va permetre agafar un gran avantatge en el marcador.

Amb el 2-0 a favor al marcador, els egarencs es van relaxar i van afluixar el ritme fent que l’equip de Sant Boi tornés al partit i aconseguís endur-se el tercer set.

Al quart set, l’equip va tornar al bon joc del segon i va tancar el set amb un contundent 25-12.

Actualment, els terrassencs ocupen la tercera posició, empatats a punts amb els dos primers classificats i només a un partit dels quarts. Quan falten només dues jornades per tancar l’anada de la lliga, l’equip s’enfronta aquest cap de setmana a Virolai, el quart classificat. Aquest diumenge a les 16:00 hores, a Barcelona es disputarà un partit molt important que podria allunyar al Virolai de les tres primeres posicions i apropar encara més al CN Terrassa al seu objectiu.

Victòria del sènior femení contra el CV Barberà per 1 a 3

El dissabte 8 de març, el sènior femení del Club Natació Terrassa es va desplaçar a Barberà del Vallès per disputar la quarta jornada de la fase d’ascens.

El partit va començar amb un joc molt ofensiu per part de l’equip local, però les jugadores del CN Terrassa van saber aguantar bé l’inici del set i punt a punt es van anar trobant més còmodes a la pista, amb molt bones sensacions en els atacs després de la recepció i enllaçant una bona ratxa de serveis van acabar el primer set per davant al marcador amb un parcial de 21-25.

El segon set va ser clarament dominat per les terrassenques, que des de l’inici es van desmarcar amb un ritme de joc molt contundent i van deixar el marcador 12-25.

El tercer set va ser molt igualat i es va viure un final de set molt lluitat, on el conjunt egarenc va tenir el punt de partit amb el 23-24, però finalment va ser l’equip local qui va guanyar aquest set amb un parcial de 26-24. L’últim set va tornar a ser dominat per part de les jugadores del CN Terrassa que van anar durant tot el set dos o tres punts per sobre, aquest marge les va permetre jugar amb calma i punt a punt van agafar més avantatge fins a guanyar l’últim parcial per 18-25.

Amb aquests tres punts l’equip dirigit per Jesús Requena va sumar 11 dels 12 punts disputats en aquesta fase i partit a partit va retallant la distància inicial amb els equips de la part alta. Ara, l’equip es posiciona com a quart posicionat de la classificació a només 4 punts dels dos primers classificats.

La següent  jornada es disputarà el dissabte 16 de març a les 20:00 hores, al pavelló del Club Natació Terrassa on el Sènior femení rep a Les Franqueses, jornada clau per fer un salt important a la classificació.