Victòria convincent del sènior femení de waterpolo contra el Sant Feliu

Victòria convincent del sènior femení de waterpolo contra el Sant Feliu

CN Terrassa 13 –  CN Sant Feliu 5

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Pastor (1), Panicello (1), Ortiz (3), Cantero (1), Cardona, Ten Broek, Peña (1), Cuenda (2), Camus (1), Domènech, Leitón (3), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Sant Feliu: Costa, Soler, Bargalló (1), Bernabé, Goset (1), Roca (1), Maldonado (1), C. Moreno, Hidalgo, Del Sol, D. Moreno (1), M. Gómez, Turégano.

Entrenador: Jordi Timblau.

Àrbitres: Aymerich i Sánchez.

Parcials: 4-0, 2-1, 4-2 i 3-2.

Resultat acumulat: 4-0, 6-1, 10-3, 13-5.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0), (5-0, 6-0, 6-1), (7-1, 8-1, 9-1, 9-2, 10-2, 10-3), (11-3, 12-3, 13-3, 13-4, 13-5).

El sènior femení de waterpolo va derrotar còmodament el CN Sant Feliu (13-5) en partit ajornat corresponent a la segona jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez va mantenir la bona línia de joc exhibida contra el CN Mataró dissabte i va fonamentar el triomf en un inici impecable.

Les egarenques van arrencar amb molta determinació i van tancar el primer quart amb un parcial concloent de 4 a 0. Al minut de joc, Cantero va inaugurar el compte. Mitjan quart, Leitón va ampliar el marge en aprofitar una situació en superioritat numèrica. Cuenda va anotar el tercer poc després i Camus, des de la boia, va completar el parcial a nou segons del final del període.

Les de Xavi Pérez van conservar la solidesa defensiva en el segon quart, fet que els va permetre engrandir la diferència. En menys d’un minut, Peña i Ortiz van enfilar l’electrònic fins al 6 a 0. Les visitants no van trobar el camí del gol fins als darrers segons del període, quan Bargalló va batre Domene en jugadora de més (6-1).

A la represa, el CN Terrassa va continuar amb l’accelerador premut i va anar eixamplant el forat. En només dos minuts de tercer quart, va encadenar un parcial de 3 a 0, amb Cuenda, Panicello i Ortiz com a protagonistes. La tímida reacció del Sant Feliu, de la mà de Goset i Roca, va conduir al 10 a 3 amb què va finalitzar el període.

Les egarenques van quallar un inici d’últim quart calcat al tercer. Van anotar tres gols consecutius, dos de Leitón i un d’Ortiz, que van col·locar el 13 a 3. En els darrers instants, les de Jordi Timblau van escurçar la distància. Maldonado i Moreno van establir el 13 a 5 definitiu.

Cap de setmana de dos partits

El CN Terrassa disputarà dos partits el cap de setmana, ambdós a Madrid. Dissabte, a les 15.30h, s’enfrontarà al CDN Boadilla en partit de la cinquena jornada, mentre que, diumenge, a la mateixa hora, jugarà contra l’AR Concepción Ciudad Lineal en partit ajornat corresponent a la primera jornada.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).