Victòria contundent del sènior femení de waterpolo contra el Barceloneta

Victòria contundent del sènior femení de waterpolo contra el Barceloneta en el Torneig de la Represa de la Copa Catalunya

CN Terrassa 22 – CN Atlètic-Barceloneta 6

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Peña (3), Panicello (2), Cuenda (2), Cantero (2), Cardona (1), Rodríguez, Montoya (1), Descalzi (1), Camus (6), Domènech (3), Leitón (1), Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Atlètic-Barceloneta: Farré, A. Garcia, Martín (1), Fernández, Josifovic (2), Samper, Pastor (1), M. Serrano, Altisen, C. Serrano, S. Garcia (2), Cano, Turegano.

Entrenador: Rafael Calopa.

Àrbitres: Márquez i Torres.

Parcials: 6-1, 4-2, 6-2 i 6-1.

Resultat acumulat: 6-1, 10-3, 16-5, 22-6.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 5-0, 6-0, 6-1), (6-2, 7-2, 8-2, 9-2, 10-2, 10-3), (10-4, 11-4, 11-5, 12-5, 13-5, 14-5, 15-5, 16-5), (17-5, 17-6, 18-6, 19-6, 20-6, 21-6, 22-6).

El sènior femení de waterpolo va derrotar de forma contundent el CN Atlètic-Barceloneta (22-6) en el quart partit del Torneig de la Represa, nom que ha atorgat la Federació Catalana de Natació a la fase de grups de la Copa Catalunya. Com en el xoc anterior contra l’AE Santa Eulàlia, el conjunt de Xavi Pérez va ser un corró que va passar per sobre d’un rival notablement inferior.

Les egarenques van deixar el matx sentenciat ben aviat. Van signar una sortida fulgurant i van encadenar un parcial de 6 a 0 en quatre minuts de joc, amb Camus, autora de dues dianes, Domènech, Descalzi, Peña i Cardona com a artífexs. Josifovic va aturar l’allau momentàniament (6-1).

En el segon quart, el ritme anotador va minvar. Les de Xavi Pérez, però, van seguir incrementant la diferència. Josifovic va repetir per part visitant, just abans que el CN Terrassa encadenés un parcial de 4 a 0, obra de Leitón, Domènech, Camus i Montoya. Pastor va retallar distàncies just abans del descans (10-3).

A la represa, la dinàmica no va variar. Les egarenques van continuar exhibint la seva superioritat i eixamplant l’avantatge progressivament. Cuenda, en dues ocasions, i Panicello, Cantero, Peña i Domènech van batre Farré en el tercer període per enfilar l’electrònic fins al 16 a 5. En els últims vuit minuts, el conjunt de Xavi Pérez va seguir superant un cop rere un altre la defensa marinera. Un hat trick de Camus i tres gols a càrrec de Peña, Cantero i Panicello van certificar un triomf plàcid.

Visita del CN Sant Andreu

El CN Terrassa rebrà dimecres (20.45h) el CN Sant Andreu en el cinquè i darrer partit del Torneig de la Represa de la Copa Catalunya. El matx serà retransmès per Esport 3.