Vòlei

Victòria agredolça del sènior masculí de voleibol 2-3 al camp del líder

Partit crucial del sènior masculí el viscut el passat diumenge a Sant Coloma de Farners davant el líder. L’equip egarenc necessitava els tres punts per posicionar-se líder de la classificació i passar a la següent fase com a primer de grup.

El partit va començar al primer set amb una gran actitud i intensitat per part dels egarencs als primers 10 punts, però es va apagar massa d’hora. L’equip contrari va començar a pressionar als egarencs que van començar a tenir molts dubtes en recepció i en atac, i molt poca actitud en defensa. El set va acabar amb un marcador 25-17 i l’equip egarenc amb els ànims baixos, ja que no hi havia marge d’error.

El segon set va continuar amb molt a falta de confiança i d’actitud per part dels egarencs que no eren capaços de trobar un joc fluït. Amb marcador 13-8 a baix es van fer diversos canvis, entre ells un juvenil, que van donar un aire nou d’esperança a l’equip. Així va ser que van aconseguir remuntar el set i posar el marcador 1-1.

Al tercer set, tot i mantenir l’equip que havia guanyat el segon, l’actitud no va ser bona i de nou la falta d’intensitat en defensa sumada a una mala execució de l’atac i la recepció, van sentenciar el somni dels egarencs al posar 2-1 el marcador global.

El desempat cau a favor dels egarencs en un tie 13-15 que, dona una victòria agredolça l’equip.

Les reflexions del staff tècnic son clares; s’ha de millorar la competitivitat quan es té en él punt de mira un gran objectiu.

La setmana que ve l’equip juga a casa l’últim partit contra l’Olot per tancar una bona primera fase com a segon de grup, i ja pensa en com afrontar la fase d’ascens.