Victòria a l’Àrea Olímpica del CN Terrassa

CN Terrassa 12 – CN Catalunya 8

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Motos, Wilson, F. Sánchez (2), Alarcón (2), Flores (2), Delgado (2), Pérez, Diaz, Alcaraz, De Lera (1), Rodríguez, Chico (3), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

CN Catalunya: Alegre, Gomilla (1), Quinn, Cukrov (1), Diaz (1), Gonzalez, Santiveri (2), Ferrer, Alvariño, Sousa, Lopez-Escribano (2), Gomez de la Puente (1), Lopez-Saez

Entrenador: Xavier Garcia Martinez

Àrbitres: Castellana, Segurana i Ruiz

Parcials: 2-1; 4-2; 4-4; 2-1

Resultat acumulat: 2-1; 6-3; 10-7; 12-8

Evolució del marcador: (1-0; 1-1; 2-1) (3-1; 4-1; 4-2; 5-3; 6-3) (6-4; 7-4; 7-5; 8-5; 8-6; 9-6; 9-7; 10-7) (11-7; 11-8; 12-8)

L’equip sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa va obtenir la victòria a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica (12-8) aquest passat 18 de març davant el CN Catalunya en el partit corresponent a la 17a jornada de la Lliga Divisió d’Honor masculina.

L’equip egarenc va aconseguir el triomf amb una diferència de 4 gols en un partit molt treballat. A hores d’ara, l’equip es troba en la tercera posició de la classificació empatats a 29 punts amb el quart classificat.

En el primer quart l’equip terrassenc va avançar-se en el  marcador. Sánchez va posar l’1 a 0 en un gol de penal. I no va ser fins tres minuts més tard que Cukrov (1-1) va empatar el partit. El CN Terrassa va saber reaccionar i Sánchez (2-1) va anotar el segon situant al CN Terrassa per davant en l’electrònic abans d’acabar el primer tram del partit.

El segon període, Chico (3-1) va obrir el marcador i quan faltaven tres minuts per acabar el segon tram va tornar a anotar (4-1) per donar més avantatge a l’equip. Lopez- Escribano (4-2) va intentar igualar el marcador, però amb menys d’un minut de diferència Flores (5-2) va tornar a airejar l’equip. A falta de menys d’un minut per acabar Lopez-Escribano (5-3) va tornar a reduir la diferència amb un gol de penal. Alarcón a falta de 2 segons pel final (6-3) va portar el seu equip al descans amb una diferència positiva de 3 gols, la qual va ser clau per mantenir la victòria del conjunt de Dídac Cobacho.

A la represa, el CN Catalunya va saber reaccionar i va ser un tram amb més gols. Diaz (6-4) va anotar el primer del tercer període. Alarcón (7-4), en menys de 30 segons va tornar a situar l’equip egarenc amb un avantatge de 3 gols. No obstant, Gomez de la Puente (7-5) va tornar a reduir la distància, i va passar el mateix un altre cop, Flores (8-5), Santiveri (8-6), Delgado (9-6), Santiveri (9-7). Finalment, a falta de 7 segons per acabar el tercer període de Lera va anotar un altre gol (10-7).

L’últim període no va servir per decantar la balança i els de Dídac Cobacho no van abaixar la guàrdia per endur-se tots els punts del partit. Chico (11-7) va obrir el marcador aconseguint una diferència de 4 gols respecte al CN Catalunya. A falta de 4 minuts, Gomilla (11-8) va anotar l’últim gol pels del seu equip. Quan quedava una mica més de 3 minuts pel final, Delgado (12-8) va posar punt final al partit.

A per un fet històric

El dimecres 22 de març  l’equip s’enfronta al Enka Istanbul a les instal·lacions de l’Enka Sports Club a la tornada de les semifinals de la Challenger Cup.

Natàlia Fitó