Víctor Ortiga, bronze en el Campionat de Catalunya Absolut de judo

Víctor Ortiga, bronze en el Campionat de Catalunya Absolut de judo

El judoka Víctor Ortiga va penjar-se la medalla de bronze en la categoria de més de 100 quilos en el Campionat de Catalunya Absolut que va celebrar-se dissabte passat al Poliesportiu Llars Mundet de Barcelona. La competició va aplegar més de 300 participants d’arreu de Catalunya i va suposar un pas més de cara a la normalització en la pràctica d’aquest esport, especialment afectat durant la pandèmia en ser una modalitat de contacte que es disputa en instal·lacions cobertes.

Després de caure en segona ronda, Ortiga va accedir a la repesca, on va protagonitzar dos combats brillants en què es va imposar per ippon. El primer el va resoldre al terra, amb una immobilització, i el segon, el combat pel bronze, el va decantar al seu favor gràcies a un makikomi espectacular.