Retorn de Víctor Fuentes

Víctor Fuentes torna al sènior masculí de bàsquet

Eva Garcia seguirà en el sènior femení

El Club Natació Terrassa continua avançant en la confecció de les plantilles dels equips sèniors de bàsquet de cara a la temporada vinent. Després de les renovacions ja anunciades d’Anna Vidal, Juan Monterrubio, Martí Sociats, Marta Piñol, Joan Fitó, Valentina Nieves, Albert Quesada, Andrea Morillo, Denis Izquierdo, Laia Riudavets, Sergi Martín, Berta Martín, Xavi Company, Anna Garcia, Pau Delgado, Maria Amposta, Marta Dinarès i Maria Olmo i de l’ascens al primer equip dels germans Pol i Jan Hagenaers, el club s’ha assegurat la continuïtat d’Eva Garcia i ha recuperat Víctor Fuentes, que torna al club on es va formar.

Garcia, base de 25 anys, va arribar al club aquesta temporada procedent del Draft Gramenet. Al seu torn, Fuentes, base de 29 anys, és un jugador de la pedrera que torna al CN Terrassa després de tres temporades a Londres, on va militar al Darlington Storm i al Newcastle Knights.