Vicente Gómez…

Vicente Gómez participa en la Setmana d’Entrenaments FEB-AEEB amb la selecció espanyola de bàsquet

El coordinador de la secció de bàsquet Vicente Gómez pren part des de dilluns en la Setmana d’Entrenaments amb el seleccionador estatal Sergio Scariolo emmarcada en el pla d’activitats conjuntes entre la Federación Española de Baloncesto (FEB) i l’Asociación Española de Entrenadores de Baloncesto (AEEB). L’esdeveniment, que aplega una dotzena de tècnics d’arreu de l’Estat i dos entrenadors brasilers convidats, s’està desenvolupant a Guadalajara fins demà dijous.

Juntament amb Gómez, participen en la trobada Armando Padilla (RC de Lima, Perú), Adolfo Cardete (CB Perales), Jesualdo Fernández (CB Linial Ciudad Real), Alán Bel (CB Alfindén), Carlos Zuluaga (CB Multibasket), David Sánchez (Club Irlandesas), Emilio Aguirre (Guadalajara Basket), Sergio Vicente (Basket Azuqueca), Jorge Fernández (Club Santa Teresa), Emilio Díaz (Villarreal BC), Raúl Elía (Selecció Espanyola de Bàsquet en Cadira de Rodes), Juan Couto (CB Cornellà) i els brasilers José Neto i Diego Falcao.

Tots ells van ser rebuts dilluns per Sergio Scariolo i els membres de l’equip tècnic de la selecció estatal, que els ofereixen explicacions i detalls al llarg de cadascun dels entrenaments de l’equip. Així mateix, el president de la FEB, Jorge Garbajosa, que també va visitar dilluns els entrenadors participants, els va desitjar “una setmana productiva de la qual surtin idees i reflexions per al treball rellevant de formació que efectuen els nostres entrenadors i jugadors”.