Una victòria del sènior femení per continuar lluitant en la lliga

CN Terrassa 16  – CN Sant Andreu 15

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Fernández, Paul (2), Cuenda (1), Cantero (1), Quinzada, Ten Broek (4), Peña (4), Menakerman, Camus (1), Finestra, Bosveld (3), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Sant Andreu: Lorca, Ros, Mora (3), Anton, Farre (3), Ruckelshaus, Cordobes (3), Lemay, Martínez, Prentice, Palacio (2), Ruiz (4), Terre.

Entrenador: Javier Aznar

Àrbitres: Castella i Jiménez

Parcials: 1-3; 2-2; 4-3; 3-2; 6-5

Resultat acumulat: 1-3; 3-5; 7-8; 10-10; 16-15

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 1-2, 1-3); (2-3, 2-4, 2-5, 3-5); (4-5, 5-5, 5-6, 6-6, 6-7, 7-8); (8-8, 9-8, 10-8, 10-9, 10-10); (11-10, 11-11, 11-12, 12-12, 12-13, 13-13, 13-14, 14-14, 15-14, 15-15, 16-15)

El sènior femení de waterpolo del Club Natació Terrassa va véncer dissabte al CN Sant Andreu, a la piscina de l’Àrea Olímpica (16-15) en partit corresponent a la 18a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. Després d’un partit molt igualat entre els dos equips, que va acabar en empat a deu, les locals van endur-se la victòria a la tanda de penals per 6 a 5.

Les egarenques van tenir un inici complicat. El CN Sant Andreu va avançar-se contundentment en el marcador en el primer minut i mig de joc. Dues dianes de Cordobes i Palacio van situar el 0-2. Un gol de Ten Broek (1-2) en superioritat va reduir aquesta diferència, però segons més Ten Broek va ser l’expulsada i va donar més facilitat a Mora (1-3) a tornar a aconseguir l’avantatge de dos gols.

Ten Broek va obrir el segon quart per apropar-se (2-3) a les rivals en el marcador. Un doblet de Ruiz va airejar el marcador a favor del Sant Andreu (2-5) que va poder respirar una mica més tranquil gràcies als 3 gols d’avantatge. Però Peña en l’últim segon del període va anotar per reduir aquesta diferència i anar-se’n al descans 3 a 5 en un partit amb gran nivell de joc per part dels dos equips.

A la represa, el Terrassa va reaccionar d’una manera gloriosa, i va lluitar en un estira-i-arronsa amb les barcelonines. Un gol de Peña (4-5) i un de Camus (5-5) van empatar l’electrònic per primera vegada en tot el partit. Tot i això, Cordobes (5-6) va tornar a situar al Sant Andreu amb una diferència d’un gol, però no va ser suficient perquè el Terrassa tornés a l’empat amb un gol de Bosveld (6-6). I així va tornar a passar. Mora va tornar a avançar al Sant Andreu (6-7), però el Terrassa empatava pocs segons més tard a mans de Cuenda (7-7). Mora, la millor jugadora del seu equip, va anotar (7-8) i enviar a l’equip d’Aznar amb un gol de diferència abans de disputar l’últim període.

Els últims vuit minuts de joc tres anotacions de Bosveld (8-8) i Paul (9-8) i Ten Broek van avançar a l’equip de Pérez per primera vegada, amb una diferència de dos gols. Però l’equip de Barcelona va reaccionar quan faltaven un minut pel final, i Ruiz (10-9) i Farre (10-10) va igualar la trobada.

Tal com marca el reglament d’aquesta temporada, els partits han d’acabar amb un guanyador. En cas d’empat, s’ha de celebrar una tanda de penals. I així va passar. En aquest cas les locals van estar més encertades i van emportar-se la victòria del partit després d’un 6 a 5 des dels dos metres (16-15).

Viatge per la victòria a Tenerife

El pròxim partit de l’equip sènior femení serà dissabte 25 de març a la piscina de l’SC Tenerife Echeyde. L’equip va en cerca de més victòries per apujar en la classificació i lluitar encara més per estar en els play-offs.

Anna López