Grup Màsters, Institucional, Seccions
Natació

Una travessia solidària

Una travessia solidària

Nedadors màster i d’aigües obertes organitzen la XXI Travessia de Tossa de Mar per recaptar fons per a la investigació de la leucèmia infantil

Nedadors màster i d’aigües obertes van organitzar diumenge passat la XXI Travessia de Tossa de Mar amb l’objectiu de recaptar fons per a la unitat d’investigació de la leucèmia infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu.

La iniciativa va comptar amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tossa de Mar, de la Unió Atlètica de Tossa i de l’associació MUA Solidaris, i amb el patrocini d’ARRK, Hermanos-López, Centre d’Osteopatia de Terrassa, Swim4Children, SwimCamp by Jordi Bosch i Marnaton, i va esdevenir tot un èxit, atès que va aplegar una participació rècord de prop de 300 nedadors i una recaptació de 2.500 euros.

En l’aspecte esportiu, cal destacar que el guanyador masculí de la travessia llarga, d’una longitud de 1.350 metres, va ser el nedador paralímpic valencià David Levecq amb un temps de 15’37”, mentre que Sabina Martínez (CN Atlètic-Barceloneta) va imposar-se en l’apartat femení amb un crono en 16’21”. Quant als representants locals, cal esmentar el tercer lloc d’Adrià Sanz amb una marca de 16’34” i el cinquè de Sandra Faro, que va establir un temps de 17’55”. A banda de la prova llarga, van celebrar-se dues travessies més, una de 100 metres adreçada als més petits i una de 300 metres oberta a totes les edats.

L’acte d’entrega de premis va comptar amb la presència de l’alcaldessa de Tossa de Mar Imma Colom, que va valorar molt positivament el nou format de la travessia i que va expressar la seva confiança en que el tarannà solidari es mantingui en les properes edicions. Els organitzadors es mostren optimistes en aquest sentit, gràcies al suport que han rebut de diverses institucions i organismes.