UNA TARDA PER SOMIAR

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El pròxim dissabte 29 d’abril la piscina de l’Àrea Olímpica de Terrassa acull, a les 18h, una fita històrica en la llarga trajectòria del Club Natació Terrassa. L’equip masculí del CN Terrassa disputa el partit de tornada de la final de la Challenger Cup, la nova competició europea, davant l’equip grec Apollon Smyrnis. Després de perdre per la mínima (12-11) a Grècia, l’equip dirigit per Dídac Cobacho, es juga la glòria a casa, amb l’afició.

En l’acte de roda de premsa, Antoni Ollé, secretari general de la Real Federació Espanyola de Natació, va mostrar l’orgull que un equip català i component de la seva federació, estigui com a representant en aquesta competició europea. “Volem que quan mirem l’històrial de la Challenger Cup, veiem que el CN Terrassa va ser el primer campió”.

Per altra banda, Cobacho també destaca l’emoció que sent tot l’equip de jugar aquesta final a casa. “Som optimistes amb el partit. Sabem que la nostra gent ens ajudarà a guanyar”. Tot i això, reconeix que aquesta fita són ja paraules majors. “L’Apollon és un gran equip, amb bons resultats, i sabem que serà un partit difícil, però emocionant. Hem de lligar bé la defensa i aguantar”.

Per la seva part, el capità de l’equip masculí, Ricard Alarcón remarca també l’emoció que tindrà el partit i les grans opcions que tenen per a emportar-se el trofeu. A més destaca les ganes que té l’equip de jugar aquesta final a casa, davant de la seva gent, i poder així donar-li al waterpolo egarenc un títol continental.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).