Una polèmica decisió arbitral deixa el sènior femení de waterpolo sense premi a la piscina del Sant Andreu

CN Sant Andreu 8 – CN Terrassa 7

Fitxa tècnica

CN Sant Andreu: Lorca, Ballesty, Mora (3), Anton, Farré (3), Shabb, Cordobés (1), Lemay, Martínez, Prentice, Palacio, Ruiz (1), Terré.

Entrenador: Javier Aznar.

CN Terrassa: Domene, Fernández, Paul, Cuenda, Cantero, Quinzada, Ten Broek (2), Peña (1), Menakerman, Camus (1), Finestra, Bosveld (3), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

Àrbitres: Teulé i Rodríguez.

Parcials: 1-3, 2-2, 3-0, 2-2.

Resultat acumulat: 1-3, 3-5, 6-5, 8-7.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 1-2, 1-3), (2-3, 2-4, 3-4, 3-5), (4-5, 5-5, 6-5), (7-5, 8-5, 8-6, 8-7).

El sènior femení de waterpolo va perdre dissabte a la piscina del CN Sant Andreu (8-7) en partit corresponent a la 7a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez va caure en un desenllaç polèmic ja que, a vint-i-vuit segons de la conclusió, els àrbitres van anul·lar un gol de Kindred Paul en superioritat numèrica per una falta en atac més que discutible que hagués significat l’empat.

Les egarenques van signar una bona arrencada. Després que les locals s’avancessin al minut de joc gràcies a una diana de Mora, el CN Terrassa va encadenar un parcial de 0 a 3 que li va concedir un primer avantatge. Bosveld va signar un hat trick en resoldre tres accions en superioritat numèrica des del lateral esquerre (1-3).

Les de Xavi Pérez van continuar dominant el matx en el segon quart. Amb una Sandra Domene molt inspirada sota els pals, van conservar la renda de dos gols fins al descans. L’esquerrana Farré, en jugadora de més, va reduir distàncies. Les terrassenques van respondre un minut i mig més tard de la mà de Ten Broek, que va batre Terré amb un llançament precís des del lateral dret. El Sant Andreu es va tornar a apropar a través d’una encertada Mora, però Camus, amb una gran acció des de la boia, va marcar el 3 a 5 amb què es va arribar al descans.

A la represa, el partit es va capgirar com un mitjó. La portera internacional Martina Terré va apujar el nivell ofert en els dos primers quarts i va avortar diversos atacs egarencs amb les seves aturades. Aquest fet, juntament amb el desequilibri en la senyalització d’exclusions (el Sant Andreu en va rebre set i el CN Terrassa, quinze), va propiciar la remuntada local. Les de Javi Aznar van encadenar un parcial de 3 a 0, obra de Mora, Ruiz i Farré, que va situar el 6 a 5 al marcador.

L’últim quart no va començar gens bé per als interessos egarencs. Les andreuenques van aprofitar dues accions en jugadora de més, culminades per Farré i Cordobés, per ampliar el parcial fins al 5 a 0 i col·locar un perillós 8 a 5 a sis minuts de la conclusió. El conjunt de Xavi Pérez, no obstant, no va abaixar els braços. Peña, de penal, va reduir el marge i Ten Broek, amb un tir precís des del centre de l’atac, va estrènyer encara més el forat a menys de dos minuts per al final (8-7). A quaranta-quatre segons de la botzina, el tècnic terrassenc va demanar temps mort per ordenar una jugada en superioritat que va resoldre de forma impecable Paul des dels dos metres. Els àrbitres, inexplicablement, van anul·lar el gol per falta en atac de la canadenca.

Visita de l’SC Tenerife Echeyde

El CN Terrassa tornarà a jugar dijous. Rebrà la visita de l’SC Tenerife Echeyde (13.00h) en partit corresponent a la 8a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina.