Visita d’una delegació japonesa

Una delegació de waterpolistes japonesos visita el club

Una delegació de waterpolistes japonesos de la regió de Yamaguchi va visitar dilluns el Club Natació Terrassa en el marc d’una estada que estan desenvolupant a Barcelona.

La delegació, formada per quinze waterpolistes de categoria cadet i juvenil, el cos tècnic i el responsable federatiu de natació de la regió, va conèixer de primera mà la història de l’entitat, així com les diferents instal·lacions amb què compta el club, i va compartir un dinar amb el delegat de la secció de waterpolo i membre de la Junta Directiva Carlos Rodríguez.

A la tarda, l’equip japonès va dur a terme un entrenament conjunt amb l’equip cadet del club, activitat que van repetir el dimarts a la tarda. La delegació del país asiàtic tornarà aquests dies a Terrassa per gaudir del Campionat d’Espanya Juvenil Masculí que organitza el club des d’avui i fins diumenge.