Una delegació de waterpolistes japonesos de la regió de Yamaguchi va visitar dilluns el Club Natació Terrassa en el marc d’una estada que estan desenvolupant a Barcelona.
La delegació, formada per quinze waterpolistes de categoria cadet i juvenil, el cos tècnic i el responsable federatiu de natació de la regió, va conèixer de primera mà la història de l’entitat, així com les diferents instal·lacions amb què compta el club, i va compartir un dinar amb el delegat de la secció de waterpolo i membre de la Junta Directiva Carlos Rodríguez.
A la tarda, l’equip japonès va dur a terme un entrenament conjunt amb l’equip cadet del club, activitat que van repetir el dimarts a la tarda. La delegació del país asiàtic tornarà aquests dies a Terrassa per gaudir del Campionat d’Espanya Juvenil Masculí que organitza el club des d’avui i fins diumenge.
Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el ser consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqui l'enllaç per més informació. ACEPTAR
Sorry, the comment form is closed at this time.