Torneig de l’Escola de Futbol

UE Sabadellenca, CE Vacarisses, CE Olímpic Can Fatjó i UE Cornellà, guanyadors del XXVI Torneig de l’Escola de Futbol del CN Terrassa

La competició va aplegar més de 300 jugadors d’entre 6 a i 10 anys

La UE Sabadellenca, el CE Vacarisses, el CE Olímpic Can Fatjó i la UE Cornellà van adjudicar-se el títol en la vint-i-sisena edició del Torneig de l’Escola de Futbol que va disputar-se el cap de setmana. L’esdeveniment va aplegar més de 300 jugadors d’entre 6 i 10 anys de 12 clubs diferents.

El torneig va arrencar dissabte al matí amb la categoria Debutants 2013, en la qual la UE Sabadellenca va proclamar-se campiona. Va accedir a la final com a líder del grup 2 després de vèncer el Petit Estel La Nova per 9 a 0 i de perdre contra el CN Terrassa B per 1 a 0. En el matx decisiu, va batre la Fundació Terrassa FC per 2 a 1, que havia arribat a la lluita pel títol com a líder del grup 1, amb victòria contra l’EF Barberà Andalucía (3-0) i empat contra el CN Terrassa A (1-1). El Petit Estel La Nova va classificar-se tercer després de superar l’EF Barberà Andalucía en el matx pel tercer i quart lloc. El partit es va resoldre a la tanda de penals després que finalitzés en empat a zero.

El dissabte a la tarda va ser el torn de la categoria Benjamí 3a Divisió 2009-2010. El CE Vacarisses va aconseguir la victòria després de signar una trajectòria impecable. En la primera fase, enquadrat en el grup 2, va acumular tres triomfs contra l’EF Can Boada (3-1), el CN Terrassa F (3-0) i el CN Terrassa A (3-0). En semifinals, es va desfer del Sistrells CF (3-0) i va culminar un gran torneig en batre l’EF Barberà Andalucía en la gran final (1-0). L’EF Barberà Andalucía, per la seva banda, havia liderat el grup 1 amb victòries contra el Sistrells CF (2-0), el CN Terrassa D (3-1) i el CN Terrassa E (4-1). El tercer lloc va correspondre al CN Terrassa F, que va superar el Sistrells CF en la final de consolació (1-0).

Diumenge, dues categories més

El torneig es va reprendre el diumenge al matí amb la categoria prebenjamí 2011-2012, que va culminar amb el títol del CE Olímpic Can Fatjó. L’equip de Rubí va accedir a les semifinals després d’acumular dos triomfs contra l’EF Can Boada (1-0) i el CN Terrassa B (3-1) i un empat contra l’EF Barberà Andalucía (1-1) en la primera fase. En semifinals, va eliminar la Fundació Terrassa FC (2-1), mentre que en la gran final va batre el CN Terrassa C per 3 a 1. El conjunt amfitrió va arribar al partit decisiu després de superar el CN Terrassa D (3-0), la Fundació Terrassa FC (2-1) i el Sistrells CF (4-0) en la primera fase i de derrotar l’EF Barberà Andalucía en semis (4-2). Precisament, el Barberà va ser tercer en batre la Fundació Terrassa FC en el matx pel tercer i quart en la tanda de penals. El partit havia acabat en empat a un gol.

A la tarda, es va desenvolupar la categoria Benjamí 2a Divisió 2009-2010, que va concloure amb el triomf de la UE Cornellà. En la primera fase, va vèncer el CF Santaperpetua i el CN Terrassa A per 3 a 0 i va empatar a zero contra l’EF Barberà Andalucía. En semifinals, va superar el CN Terrassa B per 5 a 0 i va culminar un torneig rodó en batre l’EF Barberà Andalucía en la gran final per 3 a 2. El Barberà, per la seva banda, havia arribat a la lluita pel títol després de guanyar el CF Santaperpetua (2-1) i d’empatar contra el CN Terrassa A (1-1) i la UE Cornellà (0-0) a la primera fase i de desfer-se del CN Terrassa B en semis (3-1). En el matx pel tercer i quart lloc, el CN Terrassa B va derrotar el CN Terrassa C (3-0).