Triomf imponent del sènior femení de waterpolo contra el FTC Telekom Budapest

Triomf imponent del sènior femení de waterpolo contra el FTC Telekom Budapest

CN Terrassa 9 – FTC Telekom Budapest 7

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Ferrer, Paul, Cuenda (1), Cantero (2), Quinzada, Ten Broek (1), Peña (1), Menakerman, Camus (2), Finestra, Bosveld (2), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

FTC Telekom Budapest: Neszmely, Vosseberg (1), Mate, Gurisatti (2), Pocze, Millot, Leimeter (2), Simon-Illes, Kuna (1), Petik, Toth-Csabai (1), Domsodi, Greso.

Entrenador: Gyorgy Gerendas.

Àrbitres: Diana Dutilh-Dumas (Països Baixos) i Maria Daskalopoulou (Grècia).

Parcials: 2-1, 2-3, 4-2, 1-1.

Resultat acumulat: 2-1, 4-4, 8-6, 9-7.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 2-1), (2-2, 3-2, 3-3, 4-3, 4-4), (4-5, 5-5, 6-5, 7-5, 8-5, 8-6), (8-7, 9-7).

El sènior femení de waterpolo va batre dissabte al FTC Telekom Budapest (9-7) en partit d’anada de quarts de final de l’Euro Cup. El primer matx de la història del club de competició europea femenina de waterpolo a casa va tenir el desenllaç somiat. El conjunt de Xavi Pérez va exhibir la seva millor versió i va obtenir un triomf de dos gols contra el líder de la lliga hongaresa, un marge que deixa l’eliminatòria oberta de cara al partit de tornada, que se celebrarà l’11 de febrer a Budapest.

Impulsades per un públic entusiasta, les egarenques van començar molt inspirades. Als dos minuts de joc, Cuenda, en superioritat numèrica, va marcar el primer. Tot seguit, Peña, de penal, va augmentar la diferència. Les visitants van retallar distàncies en el tram final del quart de la mà de Toth-Csabai (2-1).

En el segon període, el CN Terrassa va seguir fent-se fort des de la porteria i la defensa. Gurisatti va empatar a dos només iniciar-se el quart i un intercanvi de gols va conduir l’electrònic al 4 a 4 amb què es va arribar al descans. Camus i Cantero van anotar per part local, mentre que Gurisatti i Kuna van marcar les dianes hongareses.

A la represa, les de Xavi Pérez van fer un pas de gegant cap a la victòria. El Ferencvaros va posar-se momentàniament per davant a través de l’esquerrana Leimeter. Les egarenques, però, van respondre de forma excel·lent amb un parcial de 4 a 0. Ten Broek, de penal, Camus, imparable des de la boia, i dos xuts precisos de Bosveld en jugadora de més van enfilar el marcador fins a un impensable 8 a 5. Vosseberg, en superioritat, va apropar les hongareses.

En els últims vuit minuts, el CN Terrassa va aconseguir mantenir una renda interessant de cara al partit de tornada. Leimeter va aprofitar una jugada en superioritat numèrica per estrènyer el resultat (8-7). Cantero va replicar amb una vaselina superba quan encara faltaven quatre minuts per al final. Les egarenques, amb una Sandra Domene espectacular sota els pals, van aplicar-se en defensa i van poder conservar l’avantatge fins a la botzina. Tot es decidirà a Budapest.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).