Tretze nominacions en la Nit de l’Esportista 2019

El Club Natació Terrassa totalitza tretze nominacions en la relació de finalistes de la Nit de l’Esportista 2019, certamen que organitza l’Ajuntament de Terrassa i Diari de Terrassa. La gala de lliurament de guardons se celebrarà el divendres 6 de març al Teatre Principal.

En la categoria principal, Esportista de l’Any, el club compta amb la candidatura de la waterpolista Paula Leitón i de l’atleta Ragna Debats. Així mateix, l’equip masculí absolut de natació i l’equip masculí absolut de waterpolo opten a Equip de l’Any, mentre que la nedadora Aida López i la waterpolista Noelia Cuenda estan nominades en la categoria Esportista Promesa de l’Any. Al seu torn, la nedadora Sílvia Pagès és una de les candidates a Esportista Màster de l’Any i el club opta al premi d’Entitat de l’Any.

Igualment, els nedadors Pau González i Ana Monfá estan nominats en la categoria Esport Adaptat per a Persones amb Discapacitat Física. La segona fase de la Champions League de waterpolo que va acollir el club apareix com a candidata en la categoria Organització d’Esdeveniments Esportius. Finalment, CSM Grup opta a vèncer en la categoria Suport i Col·laboració Econòmica al Món de l’Esport i el Torneig Benèfic de Pàdel La Vida és Xula és un dels candidats al premi en la categoria Organització d’Esdeveniments Solidaris o d’Integració Social. A més, dues persones molt vinculades al club, Jordi Valls i Dani Nart, estan nominades en les categories Entrenador de l’Any i Dirigent Esportiu de l’Any, respectivament.

+ NOTÍCIA AMB LA RELACIÓ COMPLETA DE FINALISTES