- La portera Elisabet Carmona i les jugadores Irene Casado i Paula Prats participaran en una concentració del combinat estatal de l’1 a l’11 de juny sota la direcció de Jordi Valls.
Terrassa, 2 de juny de 2026. Les jugadores del primer equip del Club Natació Terrassa Elisabet Carmona, Irene Casado i Paula Prats han estat convocades per la selecció espanyola femenina de waterpolo per participar en unes sessions d’entrenament personalitzades al Centre d’Alt Rendiment (CAR) de Sant Cugat, que tindran lloc de l’1 a l’11 de juny.
La portera egarenca, juntament amb Casado i Prats, formaran part d’aquesta concentració de tecnificació dirigida pel seleccionador Jordi Valls, en el marc del pla de preparació del combinat estatal. Aquesta convocatòria s’emmarca en la preparació de la selecció espanyola femenina per a la gran cita internacional de la temporada: la fase final de la Copa del Món de waterpolo 2026, que es disputarà a Sydney (Austràlia) del 22 al 26 de juliol.
La fase final reunirà els equips classificats a través de les diferents divisions del circuit internacional, en un torneig de màxim nivell.