Natació

Tres places de finalista en el Campionat d’Espanya Infantil d’Hivern de natació

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Tres places de finalista en el Campionat d’Espanya Infantil d’Hivern de natació

El Club Natació Terrassa va assolir tres places de finalista en el XLI Campionat d’Espanya Infantil d’Hivern de natació que va celebrar-se entre dijous i diumenge al Complejo Deportivo Ciudad de Cádiz. La competició va aplegar 496 nedadors de 163 clubs diferents.

Aroa Espinosa va acumular dues de les places de finalista en classificar-se 14a en els 1500 m lliures (18.30.91) i 19a en 400 m lliures (4.47.35). El tercer lloc entre els millors va arribar de la mà del relleu femení de 4×100 m estils. El quartet format per Amy Lee Tomás, Ivet Solanellas, Iris Ferrer i Espinosa va ser onzè amb un temps de 4.40.34.

Espinosa va completar la seva actuació amb un 21è lloc en 800 m lliures (9.38.25) i una 43a plaça en 50 m lliures (29.57). Al seu torn, Amy Lee Tomás va ser 22a en els 100 m esquena (1.09.80) i Jan Vilaseca va acabar 39è en 200 m lliures (2.07.64) i 48è en 50 m lliures (26.54).

Els resultats dels nedadors del club han estat els següents:

800 lliures femenins
21.-Aroa Espinosa 9.38.25
200 lliures masculins
39.-Jan Vilaseca 2.07.64
100 esquena femenins
22.-Amy Lee Tomás 1.09.80
1500 lliures femenins
14.-Aroa Espinosa 18.30.91
50 lliures femenins
43.-Aroa Espinosa 29.57
50 lliures masculins
48.-Jan Vilaseca 26.54
400 lliures femenins
19.-Aroa Espinosa 4.47.35
Sèries: 4.43.54
4×100 estils femenins

11.-CN Terrassa

(A. Tomás, I. Solanellas, I. Ferrer i A. Espinosa)

4.40.34

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).