Natació

Tres nedadors del club…

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Tres nedadors del club participen en els CP World Games

Els nedadors del CN Terrassa Laura Anguelina Portero, Pau González i Aidan Lorite prendran part en els CP World Games, els Jocs Mundials per a persones amb paràlisi cerebral, que se celebraran a Sant Cugat entre el 7 i l’11 d’agost. L’esdeveniment aplegarà unes 800 persones d’una trentena de països per competir en sis disciplines paralímpiques diferents, sota l’organització de la Cerebral Palsy International Sports and Recreation Association (CPISRA) i la Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals (FECPC), amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Cugat i el suport de la Diputació de Barcelona.

Portero, González i Lorite competiran el divendres 10 i el dissabte 11 d’agost, dates previstes per a la natació, que es desenvoluparà a les instal·lacions del Centre d’Alt Rendiment. González afrontarà quatre proves, els 50, 100 i 400 m lliures i els 100 m braça, Portero intervindrà en els 50, 100 i 400 m lliures i Lorite es llançarà a l’aigua en els 100 m esquena.

Per primer cop a Catalunya

Els CP World Games, una de les competicions més importants del món per a atletes amb paràlisi cerebral, se celebraran per primera vegada a Catalunya. Sant Cugat recull el testimoni de Nottingham, seu de l’edició anterior que va tenir lloc el 2015.

L’esdeveniment aplegarà sis disciplines paralímpiques dividides en esports (atletisme, race running, futbol i natació) i esports en desenvolupament (futbol femení, boccia i eslàlom en cadira de rodes). La majoria de les proves que es realitzaran en els CP World Games són puntuables per al rànquing oficial de les federacions internacionals de cada un dels esports i, per tant, classificatòries per a futurs esdeveniments paralímpics com els Jocs Paralímpics.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).