Natació

Tres medalles en la segona jornada del Campionat d’Espanya Absolut i Júnior d’Estiu Open Astralpool

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Adrián Santos, bronze absolut jove en els 100 m esquena

Adrià Roy, bronze júnior en els 50 m lliures

Bronze per al relleu masculí júnior de 4×200 m lliures

El Club Natació Terrassa va sumar tres medalles, totes tres de bronze, en la segona jornada del CIX Campionat d’Espanya Absolut d’Estiu Open Astralpool i en el XLII Campionat d’Espanya Júnior d’Estiu que s’estan celebrant a les instal·lacions de Can Llong del CN Sabadell.

Adrián Santos va sumar la seva tercera medalla en penjar-se el bronze en categoria absoluta jove en la final dels 100 m esquena masculins amb un registre de 56.20, temps que el va situar setè en categoria absoluta.

Els altres dos podis de la jornada van arribar en categoria júnior. Adrià Roy va assolir el bronze en els 50 m lliures 18 anys amb una marca de 23.84, només per darrere de Mario Pérez (CD Gredos San Diego), campió amb 22.98, i d’Ignacio Campos (CD Nados Castellón), plata amb 23.26. El relleu masculí júnior de 4×200 m lliures va proporcionar el tercer bronze. El quartet format per Guillem Pérez, Joan Ruiz, Oriol Pérez i Adrià Roy va aturar el crono en 7.44.32, tan sols superat pel CD Gredos San Diego i el CN Metropole, que van assolir l’or ex aequo amb 7.44.13.

Tres places de finalista A

Al marge de l’esmentat setè lloc absolut d’Adrián Santos en 100 m esquena, cal destacar que el club va acumular tres places de finalista A més. El quartet integrat per Mario Mollà, Miguel Durán, Ferran Siré i Adrián Santos va acabar quart en el 4×200 m lliures masculins absolut amb una marca de 7.28.47. En categoria júnior, Gisela Guerrero va ser cinquena en els 50 m lliures femenins 16 anys (27.35) i Oriol Pérez va classificar-se sisè en els 100 m esquena masculins 17 anys (59.57).

Els resultats dels nedadors del club han estat els següents:

50 lliures masculins
Sèries: 59.95
4×200 m lliures masculins

3.-CN Terrassa

(G. Pérez, J. Ruiz, O. Pérez i A. Roy)

7.44.32
4×200 m lliures masculins

4.-CN Terrassa

(M. Mollà, M. Durán, F. Siré i A. Santos)

7.28.47

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).