Tots amb la Beth!

La nena, de 4 anys, pateix leucèmia i necessita un trasplantament de medul·la d’un donant compatible

La Beth Pérez és una nena de 4 anys que va ser diagnosticada de leucèmia el desembre de 2017. Hores d’ara, després de dos anys de lluita i de tractament, ha recaigut i necessita un trasplantament de medul·la d’un donant compatible per poder salvar-se. Els seus pares, la Carme i el Raül, soci del club i membre del grup d’aigües obertes, han iniciat una campanya per trobar aquesta ànima bessona.

Tu pots ajudar la Beth! Només cal que t’apropis al Banc de Sang i Teixits de Mútua de Terrassa, de dilluns a divendres, de 9.00 a 20.00h, o a qualsevol hospital de referència en donació de medul·la (pots consultar-los a la pàgina web de la Fundació Josep Carreras) per fer-te donant. Cal tenir entre 18 i 40 anys, ambdues edats incloses. És un procés realment senzill, una extracció d’una mostra de sang, que pot salvar la vida de la Beth o de qualsevol de les nenes i nens que són diagnosticats de leucèmia diàriament. Està a les teves mans fer el regal més valuós, regalar vida.

+ CARTA ÍNTEGRA DELS PARES DE LA BETH