Natació

Tot a punt pel Campionat d’Espanya de Natació Infantil

• L’esdeveniment aplegarà a més de 500 nedadors i nedadores de 210 clubs diferents
  • La representació del CN Terrassa estarà formada per quatre esportistes: dos nedadors i dues nedadores

El Club Natació Terrassa acollirà des del dijous 14 fins al diumenge 17 de març el XLIII Campionat d’Espanya d’Hivern de Natació Infantil, on més de 500 nedadors i nedadores hi participaran. L’esdeveniment s’emmarca en el compromís del Club egarenc d’acollir actes i competicions de rellevància en totes les modalitats i categories esportives, específicament en els esports aquàtics.

La competició es dividirà en quatre dies diferents, i es faran dues jornades cada dia. Les jornades de matí s’iniciaran a les 10:00 i s’allargaran fins a les 11:45 aproximadament, mentre que les jornades de tarda, l’horari de competició serà de 17:30 a 19:30, excepte diumenge, que en aquest cas començarà a les 17:00 i finalitzarà a les 19:00 hores.

La delegació egarenca estarà formada per quatre nedadors i nedadores, dues es llençaran a l’aigua en categoria femenina i dos en masculina. Els representants del Club Natació Terrassa, seran: Alexander Hernandez, Martina Quiñonero, Queralt Diaz i Victor Lobo.

Pel que fa a les proves en les quals competiran, Hernandez, ho farà en 400 m lliure, mentre que Quiñonero en 50, 100 i 200 papallona. Per altra banda, Díaz, buscarà assolir les millors marques possibles en 50, 100 i 200 lliure, així com en 50 esquena. Finalment, Lobo, competirà en 50 i 100 esquena.

Tal com comenta l’entrenador de l’equip infantil, Pablo Hernan Schenider, “l’objectiu de la competició és sumar experiència i aprendre a gestionar l’ansietat precompetitiva”. També, remarca que “actualment, en el Club, estem en un procés de reconstrucció de la base per fer-la més forta de cara el futur”.