Torna la Lliga de Divisió d’Honor femenina i masculina de waterpolo al CN Terrassa

Dissabte 24 de febrer, les instal·lacions del CN Terrassa tornaran a ser l’escenari de dos emocionants partits del waterpolo del més alt nivell. La lliga de Divisió d’Honor de waterpolo tornarà a posar-se en marxa aquest cap de setmana, i tant l’equip femení com el masculí del Club Natació Terrassa tornarà a l’acció jugant com a local.

El sènior femení iniciarà aquesta segona volta després de finalitzar la copa federació en tercera posició. Ho farà dissabte 24 de febrer a les 16:00 hores a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica de Terrassa i s’enfrontarà al Real Canoe.

L’equip liderat per Pérez, actualment es troba com a quart classificat a tan sols 3 punts del tercer classificat. Pérez, comenta “afrontem la tornada a la lliga amb moltes ganes i il·lusió. El nostre objectiu d’aquesta segona volta és consolidar aquesta quarta posició i intentar anar cap amunt”.

Per altra banda, l’equip liderat per Cobacho, disputarà el primer partit de la segona part de la Lliga, en el matx corresponent a la tretzena jornada de la competició, enfrontant-se al CN Catalunya a les 18:00 hores. Ho faran, també, jugant en les seves instal·lacions.

El primer equip sènior masculí es troba actualment com a tercer classificat, amb un total de 27 punts. Per sobre tenen a l’Atlètic Barceloneta amb 36 punts i al CN Sabadell amb 31 punts.