Tocarà remuntada

Tocarà remuntada

El sènior masculí de waterpolo perd contra el CN Barcelona Vista (9-11) en el primer partit de semifinals del play-off pel títol

El conjunt de Dídac Cobacho està obligat a guanyar demà (20.45h) a la Nova Escullera per mantenir-se viu en l’eliminatòria

CN Terrassa 9 – CN Barcelona Vista 11

Fitxa tècnica

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (3), Mora (2), Alarcón, Ó. Aguilar (1), De la Fuente, Sánchez, Salvador, Barroso (2), Gallego, Rodríguez, Pericas (1), Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

CN Barcelona Vista: Lorrio, Davie (1), Van den Burg (2), Ferrer, Flores (1), Valera (1), Esteller (3), Montes, Delgado (1), Gomà (1), Marsal (1), Van Ijperen, Aguirre.

Entrenador: Toni Esteller.

Àrbitres: Teixidó i Colominas.

Parcials: 5-2, 1-2, 3-4 i 0-3.

Resultat acumulat: 5-2, 6-4, 9-8, 9-11.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 3-1, 4-1, 5-1, 5-2), (6-2, 6-3, 6-4), (6-5, 7-5, 8-5, 8-6, 9-6, 9-7, 9-8), (9-9, 9-10, 9-11).

El sènior masculí de waterpolo va perdre contra el CN Barcelona Vista (9-11) en el primer partit de semifinals del play-off pel títol de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El conjunt de Dídac Cobacho va signar una arrencada magnífica, però els cenebistes van sobreposar-se i van capgirar el matx amb un parcial final de 0 a 5. Amb aquesta derrota, els egarencs estan obligats a vèncer demà a la Nova Escullera en el segon assalt (20.45h) per seguir vius en l’eliminatòria. El tercer partit, si fos necessari, es disputaria a Terrassa el dissabte 18 de maig (18.00h).

El CN Terrassa va quallar un inici immaculat. Fluid en atac i intens en defensa, va obrir una escletxa de tres gols al final del primer quart. Sergi Mora va inaugurar el compte al minut de joc des dels dos metres després de rebre una passada d’Óscar Aguilar. Tot seguit, el mateix Aguilar, al contracop, i Bernat Sanahuja, amb una gran acció individual, van augmentar el marge (3-0). Els visitants van aturar l’allau amb un cop de dits de Davie des de la posició de boia. Però els de Dídac Cobacho van respondre amb dues dianes en trenta segons, obra de Mora en home de més i d’Alberto Barroso, que va batre Lorrio amb una fuetada des de l’arc. En el darrer instant del període, Van den Burg va apropar els cenebistes (5-2).

En el segon quart, el partit es va instal·lar en l’equilibri que es preveia. Els terrassencs no van trobar el camí del gol amb tanta facilitat davant un rival que va anar ajustant la defensa. Sanahuja, només començar, va marcar el 6 a 2 amb un tir des del lateral dret en superioritat numèrica. En els minuts previs al descans, els de Toni Esteller van evidenciar la seva capacitat de reacció amb un parcial de 0 a 2, amb Flores i Davie com a artífexs.

A la represa, els cenebistes es van situar a només un gol en un tercer quart ple d’alternatives. Esteller, al contracop, va situar el 6 a 5. Els egarencs van prendre novament les regnes amb un parcial de 2 a 0 per mitjà de Barroso, en superioritat numèrica, i d’Agustí Pericas des de la boia. L’estira-i-arronsa va repetir-se quan Sanahuja va contrarestar una diana prèvia de Marsal (9-6). No obstant, en el tram final del període, el CN Barcelona va ficar-se de ple en la lluita per la victòria gràcies a l’encert de Valera i d’Esteller.

Els visitants van culminar la remuntada en un últim quart en què el CN Terrassa va mostrar-se poc clarivident en atac. Els de Dídac Cobacho van desaprofitar fins a sis situacions en home de més, fet que va impulsar la recuperació cenebista. Delgado, des de l’extrem dret, va empatar a nou. El CN Barcelona va disposar d’un penal per posar-se per davant, però Flores va estavellar el llançament al pal. A tres minuts de la conclusió, sí que van aconseguir el seu objectiu a través d’Esteller, que va batre Aguilar amb un tir des del centre de l’atac. Els egarencs van comptar amb fins a tres oportunitats per empatar, però no hi va haver manera. En el darrer segon, Gomà, en home de més, va marcar el 9 a 11 definitiu. Tocarà remuntar.