Subcampions de Catalunya de Frontennis Preolímpic per Equips

El Club Natació Terrassa A va proclamar-se subcampió de Catalunya de Frontennis Preolímpic per Equips després de caure en la gran final celebrada diumenge al Centre Esportiu Municipal de La Vall d’Hebron de Barcelona contra el Club Pilotari Santa Coloma.

El CN Terrassa va perdre per 1 a 2. La parella formada per Xavi Dalmases i Biel Vaghi va superar Alberto Gargallo i Juanma Gargallo per 2 a 0 (15-11 i 15-12). Per contra, Àlex Navarro i Víctor Modenes van perdre contra Jordi Campoy i Miguel Barragán per 2 a 0 (10-15 i 14-15), mentre que Cristian Viñarás i Dani López no van poder amb Javi Martínez i Víctor Corredor, que es van imposar per 2 sets a 1 (9-15, 15-11 i 9-5).