Subcampions de Catalunya benjamí i prebenjamí de natació!

El CN Terrassa va aconseguir la segona posició per equips en la Final Territorial Benjamina, el campionat de Catalunya de les categories benjamina i prebenjamina de natació, que va celebrar-se a la Piscina Sylvia Fontana de Tarragona entre divendres i diumenge. Els nedadors del club van sumar 2.281 punts, només per darrere del CN Sant Andreu, campió amb 2.326. El tercer lloc va correspondre a la UE Horta amb 1.570.

Pel que fa als resultats individuals, cal destacar que Xavier Ruiz va penjar-se la medalla de plata en 200 m estils i la medalla de bronze en la Q64. També va pujar al podi Adriana Rodríguez, bronze en 200 m lliures.

Dinou diplomes

Així mateix, els nedadors del club van sumar dinou diplomes. Emilia González en va obtenir dos en acabar tercera de la Final C i vuitena en 200 m estils, a l’igual que Pol Santana, cinquè en la Q64 i vuitè en 100 m lliures. Completen la llista de nedadors amb diploma Abril Cobo, primera a la Final B; Martina Mahadeva, primera a la Final C; Claudia Mur i Itziar Gallardo, primeres a les seves respectives finals G; Aina Romero, segona a la Final F; Biel Rodelas, tercera a la Final C; Lucía Dalmau, tercera a la Final E; Xènia Ortega, tercera a la Final E; Laia Rojas, tercera a la Final E; Jan Cano, tercer en la Final C; Xavi Guerrero, tercer en la Final C; Júlia Ordóñez, sisena en la Q64; Adriana Rodríguez, setena en la Q64; Eric Herrador, vuitè en la Q64; Natàlia Gómez, vuitena en la Q64; i Lucas Sánchez, vuitè en la Q64.

Cal subratllar que la delegació egarenca que va afrontar la màxima cita del calendari català estava integrada per vint nedadores i setze nedadors, un èxit sense precedents per a la secció de natació del club, atès que suposa la gran majoria de l’equip benjamí.