Matrícula gratuïta fins al…

Una àmplia oferta que va més enllà de l’aigua

Fins al 20 de gener, matrícula gratuïta!

Avalat per més de 85 anys d’experiència, el Club Natació Terrassa segueix sent un referent a la ciutat quant a oferta esportiva. Una oferta que va molt més enllà de la disponibilitat de piscines. Fa uns mesos, va introduir novetats en les instal·lacions, actuacions que s’emmarquen en un projecte ampli de millora que pretén modernitzar diferents espais.

Maquinària de fitness d’última generació

El club ha dotat la Sala de Fitness amb 88 aparells de treball cardiovascular que impliquen un salt qualitatiu notable. Noves cintes de córrer, el·líptiques, màquines de rem, escales i bicicletes que incorporen els darrers avenços tecnològics formen part d’aquesta millora integral, així com un espai de treball funcional que esdevé la nova icona de la sala. La maquinària compta amb connexió a internet i permet nombroses modalitats d’entrenament. La seva implantació ha estat possible gràcies a una ampliació i millora de la connectivitat wifi a les sales i en altres espais del club que va desenvolupar-se en paral·lel.

Al costat d’aquest sala, el club ha habilitat una sala equipada amb quinze el·líptiques adreçades a una nova activitat dirigida, l’indoorwalking. L’espai, on s’alternen classes presencials amb classes virtuals, comporta una ampliació del servei d’activitats dirigides i una alternativa novedosa al càrdio convencional. La Sala de Musculació, el gimnàs històric ubicat al costat del camp de futbet, també ha experimentat una transformació important. Va renovar-se completament amb noves màquines de musculació i espais adequats per al treball físic modern com ara una estructura outrace, apta per practicar exercicis funcionals.

Làmina d’aigua, activitats dirigides i formació a través de l’esport

De la mateixa manera, aquest 2019 pot ser una gran oportunitat per gaudir de les 9 piscines de què disposa el club, en les quals és possible beneficiar-se dels nombrosos efectes positius que té l’activitat dins de l’aigua per a la salut. Igualment, el club ofereix una extensa graella d’activitats dirigides, que aplega més de 200 classes setmanals incloses en la quota, i esdevé una veu autoritzada quant a la formació a través de l’esport. Les 10 escoles esportives realitzen una tasca de transmissió de valors, fonamentals per al desenvolupament personal.