Tamayo i Cuenda, al 1r equip

Sofia Tamayo i Noelia Cuenda pugen al sènior femení de waterpolo

El Club Natació Terrassa pujarà dues jugadores de categories inferiors al sènior femení de waterpolo de la temporada vinent. Després de les altes anunciades de Paula Leitón, Bea Ortiz, Pili Peña i Olga Domènech i de les renovacions de Judith Panicello, Elia Montoya, Marta Samper i Júlia Rodríguez, el club ha decidit pujar al primer equip les joves waterpolistes de la pedrera Sofia Tamayo i Noelia Cuenda.

Tamayo, de 16 anys, és portera, mentre que Cuenda, de 14 anys, ocupa la posició de boia. Ambdues van disposar de minuts ja la temporada passada.