Natació

Sis victòries en adaptada

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Sis victòries en la 3a jornada de la Lliga Catalana de Natació Adaptada

El Club Natació Terrassa va aconseguir sis victòries en la 3a jornada de la Lliga Catalana de Natació Adaptada que va celebrar-se dissabte passat a les instal·lacions del CN Sitges.

Ana Monfà i Enrique Lupiáñez van sumar dos triomfs cadascun. Monfà va vèncer els 100 m braça SB13 (1.36.26), prova en què va ser tercera en categoria multidisability, i els 50 m lliures SB13 (34.86), distància en què va classificar-se segona en multidisability. Aquesta categoria reuneix tots els nedadors que participen en la prova. Al seu torn, Lupiáñez va guanyar els 50 m lliures S10 (33.42) i els 200 m lliures S10 (2.58.82). Les dues darreres victòries locals van arribar de la mà de Raúl Gascón en 50 m lliures S3 (2.34.57) i de Laura Anguelina Portero en 50 m lliures S8 (46.28).

Així mateix, cal destacar que el club va obtenir vuit segones places. Judith Pérez en va acumular dues en 100 m braça SB13 (1.45.61) i en 50 m lliures S13 (36.98), prova en què va ser tercera en multidisability. També José Luis Corredera va assolir aquesta fita, en aquest cas, en 50 m lliures S9 (31.09) i en 200 m lliures S9 (2.39.44). Completen la llista Raúl Cobo en 50 m lliures S10 (40.28), Aidan Lorite en 50m lliures S6 (51.61), Pau González en 200 m estils SM6 (3.58.46) i Ana Monfà en 50 m papallona S13 (37.76), distància en què va ser tercera en multidisability.

Finalment, cal esmentar els tercers llocs de Pau González en 100 m braça SB5 (1.54.30); d’Irache Torres en 25 m braça mixtes promoció (39.93); de Daniel Pi en 50 m lliures S5 (1.34.02); d’Aidan Lorite en 100 m esquena S6 (2.08.54); i de Laura Anguelina Portero en 200 m lliures S8 (3.51.04).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).