Sis nominacions en la Nit de l’Esportista 2020

Sis nominacions en la Nit de l’Esportista 2020

El Club Natació Terrassa totalitza sis nominacions en la relació de finalistes de la Nit de l’Esportista 2020, certamen que organitza l’Ajuntament de Terrassa i Diari de Terrassa. La gala de lliurament de guardons se celebrarà el divendres 28 de maig al Teatre Principal.

En la categoria principal, Esportista de l’Any, el club compta amb la candidatura de la waterpolista Bea Ortiz. Així mateix, l’equip masculí absolut i l’equip femení absolut de waterpolo opten a Equip de l’Any. Al seu torn, el tècnic de l’equip masculí absolut de waterpolo Dídac Cobacho és un dels candidats a Entrenador de l’Any.

Igualment, l’equip de natació adaptada està nominat en la categoria Esport Adaptat per a Persones amb Discapacitat Física i la fase de grups de la Champions League de waterpolo que va acollir el club apareix com a candidata en la categoria Organització d’Esdeveniments Esportius.