Natació

Sis medalles en el Trofeu Ciutat de L’Hospitalet de natació

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Sis medalles en el Trofeu Ciutat de L’Hospitalet de natació

El Club Natació Terrassa va assolir sis medalles (dues d’or, dues de plata  i dues de bronze) en el 34è Trofeu Ciutat de L’Hospitalet, sisena prova del XXIII Circuit Català de Trofeus de Natació, que va celebrar-se ahir diumenge a les instal·lacions del CN L’Hospitalet.

Els 200 m lliures masculins van proporcionar dos podis a la delegació local. Miguel Durán va vèncer amb un registre d’1.53.56, mentre que Ferran Siré va penjar-se la medalla de bronze amb una marca d’1.54.78. Oriol Pérez va ser el protagonista del segon triomf egarenc en adjudicar-se els 50 m esquena amb un crono de 28.28. Així mateix, Guillem Lázaro va doblar medalla de plata en acabar segon en els 50 m papallona (25.92) i en els 200 m papallona (2.09.93). Completa la nòmina de medallistes Eric Rodelas, bronze en els 50 m braça (30.45).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).