- Paula Mateo, Enrique Lupiáñez, Pau González, Jose Antonio Marí, Àlex Sánchez i Oriol Abenoza representaran el club en una competició que tindrà lloc del 16 al 18 d’octubre a Itàlia. Dani Nart i Jordi Bosch completaran la representació egarenca com a tècnic i delegat, respectivament.
Terrassa, 13 d’octubre de 2026. El Club Natació Terrassa tindrà una gran representació a la selecció espanyola de waterpolo adaptat en el torneig internacional que se celebrarà a Potenza (Itàlia) del 16 al 18 d’octubre. La convocatòria inclou sis esportistes del club egarenc: Paula Mateo, Enrique Lupiáñez, Pau González, Jose Antonio Marí, Àlex Sánchez i Oriol Abenoza.
La delegació del CN Terrassa es completarà amb Dani Nart, que formarà part de l’equip tècnic com a entrenador, i Jordi Bosch, que hi participarà com a delegat.
El torneig reunirà les seleccions d’Espanya, Itàlia i Hongria, amb la presència també d’una delegació de Croàcia. La competició es desenvoluparà a la ciutat italiana de Potenza, que durant tres dies es convertirà en un punt de trobada internacional per a la promoció i el desenvolupament del waterpolo adaptat.
Els partits entre les seleccions es disputaran dissabte 17 i diumenge 18 d’octubre. La selecció espanyola s’enfrontarà a Hongria dissabte a les 18 h, mentre que diumenge jugarà contra Itàlia a les 10.30 h.
Aquesta cita internacional és una nova oportunitat perquè els esportistes i el cos tècnic del CN Terrassa contribueixin al creixement del waterpolo adaptat i a portar la disciplina arreu d’Europa i del món.