La nedadora del Club Natació Terrassa Sílvia Pagès va penjar-se la medalla de bronze en la categoria +50 en el X Campionat d’Espanya Open Màster d’Aigües Obertes de natació que va celebrar-se el cap de setmana passat a Banyoles sobre una distància de 3.000 metres.
Pagès va aturar el crono en 45’29”, només per darrere de Maite García (CN Pabellón Ourense), campiona amb una marca de 39’35”, i d’Aurèlia Teixidor (GEiEG), medalla de plata amb un temps de 44’28”.
El club va comptar amb sis representants més en la màxima cita estatal. Mario Guillén va quedar-se a quatre segons del podi en la categoria +35 en finalitzar quart amb un registre de 38’01”. Francisco José Hervás (Vila-Swim Fondistas Club Natación) va proclamar-se campió amb 36’13”, per davant de Nemo Antonio Remesar (CN Atlètic-Barceloneta), plata amb 37’47”, i de Eduard Pérez (C. Tenis Chamartín), bronze amb 37’57”.
Sandra Faro també va ocupar la quarta posició en la categoria +30, tot i que més lluny del podi. Va aturar el crono en 46’59”, just per darrere de Laura García (C. Tenis Chamartín), bronze amb 45’40”8. El títol va correspondre a Irati Samaniego (Kairoscore), guanyadora amb 41’22”, mentre que María Paz Serrano (CN Màster Naturalswim Petrer) va obtenir la plata amb 45’40”2.
Així mateix, Marià Guàrdia i Josep Escudé van classificar-se 10è i 19è en la categoria +40 amb uns temps respectius de 42’08” i 52’56”. En l’apartat femení, Ascensió Maillo i Olga Álvarez van classificar-se 11a i 15a en la categoria +50 amb unes marques de 58’01” i 1h02’33”.
Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el ser consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqui l'enllaç per més informació. ACEPTAR
Sorry, the comment form is closed at this time.