Natació

Setze nedadors participen en el Campionat d’Espanya Absolut i Júnior d’Estiu

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Setze nedadors participen en el Campionat d’Espanya Absolut i Júnior d’Estiu

Setze nedadors participaran entre el 20 i el 24 de juliol en el CIX Campionat d’Espanya Absolut d’Estiu Open Astralpool i en el XLII Campionat d’Espanya Júnior d’Estiu que se celebraran a les instal·lacions de Can Llong del CN Sabadell. La competició aplegarà 1.022 nedadors de 222 clubs.

El club presentarà tres nedadores i tretze nedadors sota la direcció tècnica de Carles Faro i Víctor Muñoz. En l’apartat femení, competiran Gisela Guerrero (50, 100 i 200 m lliures), Aida López (200 m papallona) i Mireia Rizo (50, 100 i 200 m lliures).

Així mateix, en categoria masculina, es llançaran a l’aigua David Benítez (50 i 100 m braça), Víctor de Pablo (50, 100 i 200 m braça), Miguel Durán (200 i 400 m lliures), Guillem Lázaro (50 i 200 m papallona), Albert Mataró (50 m lliures), Mario Mollà (100 m lliures i 50 i 100 m papallona), Guillem Pérez (50, 100 i 200 m lliures i 200 m estils), Oriol Pérez (100 m lliures, 100 i 200 m esquena i 200 m estils), Eric Rodelas (50, 100 i 200 m braça), Adrià Roy (50, 100 i 200 m lliures i 50 m papallona), Joan Ruiz (50, 100 i 800 m lliures i 100 m papallona), Adrián Santos (50, 100 i 200 m esquena) i Ferran Siré (400 m lliures i 50, 100 i 200 m papallona).

El club prendrà part en sis relleus del programa, el 4×100 i 4×200 m lliures i el 4×100 m estils masculins absolut i júnior.

Un campionat de molt nivell

El tècnic Carles Faro explica que l’objectiu, d’entrada, és “acabar la temporada amb les millors marques personals”. L’entrenador local assenyala que serà “molt car” fer finals, ja que la cita aplega una participació estrangera de molta qualitat.

Quant als noms propis, Faro considera que les opcions de medalla se centren en Miguel Durán i David Benítez. “El Mario Mollà també ho podria assolir, però la seva preparació està centrada en el Campionat d’Europa que tindrà lloc a Roma el mes d’agost. El tenim en compte, sobretot, per als relleus, en els quals podem lluitar pel podi, especialment en el 4×200 m lliures i el 4×100 m estils”. El tècnic egarenc situa en un segon graó Adrián Santos i Ferran Siré, que aspiren a plaça de finalista. El campionat atorgarà medalles a la categoria absoluta jove (nascuts el 2002 i 2003 i nascudes el 2003 i 2004), en la qual Mollà i Santos són candidats ferms al podi.

Pel que fa a la categoria júnior, en la qual es lliuren medalles per any de naixement, Adrià Roy, Oriol Pérez i Gisela Guerrero opten a les posicions de privilegi. Faro subratlla que els relleus masculins de 4×100 i 4×200 m lliures aspiren, fins i tot, a obtenir el títol.

El campionat es desenvoluparà pel format d’eliminatòries i finals, a excepció dels 800 i els 1500 m lliures i els relleus, que es disputaran en format contrarellotge. El dimecres 20, la competició constarà d’una única sessió, que arrencarà a les 16.30 hores. Dijous, divendres i dissabte, les proves s’iniciaran a les 9.30 i es reprendran a les 17.30 hores, mentre que diumenge la sessió de tardà començarà a les 17.00h.

+ INFORMACIÓ COMPLETA DEL CAMPIONAT

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).