Esport inclusiu

Setze medalles de l’equip de natació adaptada del Club Natació Terrassa que valen una tercera posició per equips al Campionat de Catalunya d’Hivern Open.

• Tres nedadors del CN Terrassa ja miren cap a Paris 2024

Els esportistes que integren la secció de Natació Adaptada del Club Natació Terrassa van participar el passat diumenge 3 de març en el Campionat de Catalunya d’hivern Open de Natació Adaptada, que ha tingut lloc a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.

Aquesta ha sigut la competició marcada amb negreta en aquest primer tram de la temporada. Segons l’entrenador i coordinador de l’equip del CN Terrassa, Jordi Bosch, “l’equip ha competit molt bé, hem aconseguit millors marques personals i apropar-nos molt a la nostra millor versió”, tal com ha demostrat en les diverses competicions fetes al llarg de la temporada. Bosch també ha destacat que “l’equip ha lluitat de tu a tu amb dos clubs molt forts com són el Barcelona i el Mataró”.

El Campionat de Catalunya s’ha caracteritzat com una competició molt exigent per als membres de la secció d’Adaptada del CN Terrassa, ja que els nedadors i nedadores van haver de competir en un total de quatre proves en només una sessió matinal, on van haver d’estar en el seu màxim nivell en tot moment. Els resultats obtinguts en l’àmbit grupal han portat el Club Natació Terrassa a assolir la tercera posició de la Classificació per Clubs, just per sota del Barcelona i del Mataró.

Cal destacar el paper de la capitana Sarai Gascón aconseguint un ple de medalles en les proves que va competir (4), seguida per l’Àlex Sanchez, el Jacobo Garrido i l’Àlex Villarejo amb 3 medalles, i per completar el medaller local Judith Perez (1) i Pau Gonzalez (2).

Per altra banda, cal destacar també la gran actuació de la Quynh Iglesias i la Mar Busqueta en la categoria promoció, les millors abanderades de la constant evolució de l’escola de natació inclusiva.

Els nedadors i nedadores del CN Terrassa que es van llençar a l’aigua van ser: Mar Busqueta, Tamara Campos, José Luis Corredera, Susanna Estany, Jacobo Garrido, Sarai Gascón, Pau González, Quynh Iglesias, Juan de Dios Navas, Judith Pérez, Álex Sánchez, Irache Torres i Alex Villarejo.